Test: BMW X1 sDrive 18d – znak obavezuje

Ukoliko vam nije potreban pogon na sva četiri točka, zahtevni ste u pogledu kvaliteta i komfora, i to sve želite da bude upakovano u kompaktne dimenzije, BMW X1 sDrive je prava tema za razmišljanje.

Pošaljite komentar
  1. "Koga još zanima dizel?"

    Pa verovatno onog ko kupuje nov auto. Ove što kupuju polovnjake, više ne nego da.
    (Djole, 11. decembar 2020 09:16)

    # Link komentara

  2. Moze li iko da pojasni o kom se to znaku misli u naslovu clanka i koga taj znak obavezuje?
    (IG, 26. novembar 2020 17:46)

    # Link komentara

  3. @Bravo
    Slažem se ali šta je sa tolikom pričom oko potrošnje?
    Pa majko mila garantujem da se ni jedan premijum kupac ne tangira oko potrošnje litar, dva gore, dole. Potrošnja je više za Lada i Dačija vlasnike.
    (Kox i, 22. novembar 2020 03:06)

    # Link komentara

  4. 1.9/2.0 dizeli u BGD troše od 8.5 do 10L (zimski period, gužva ili kratke relacije), 6.5 pri 130 na auto putu. Verujem da kod ovoga nema razlike i to je ta potrošnja, šta god pokaže kompujter, samo metodom čep-čep, pa podelite predjeni put sa dosutim gorivom.
    (Bravo, 21. novembar 2020 15:59)

    # Link komentara

  5. Evo decko iz Lazarevca, izbacio mu radilicu kroz blok motora na 60.000 km.
    Kapiram da je izbacio klip, ali radilicu kroz blok motora, pa to je dno dna.
    I ceka motor iz Budve, jer ce mu zameniti u garanciji. Vrh ovaj BMW. Pucaju turbine, cure uljne pumpe, samozapaljenje kablova akumulatora, pucanje cilindara kocnica. Sve to cini 3 miliona komada BMW opoziva za 4 godine. Ultimate Junk¸



    Sve sto si naveo imas u svakog proizvodjaca automobila, turbine u Audija odlaze kao lude. Ja imao tri trojke zaredom, savrsene, skoro pouzdane kao Toyota.
    (starmo, 20. novembar 2020 14:05)

    # Link komentara

  6. Koliko izlazi ovo čudo sa recimo, ful M spolj i unutra. Plus neki dodat i kao webasto itd?
    (dezon, 17. novembar 2020 21:25)

    # Link komentara

  7. uzeo ga sa 37000 u nemackoj ,ful oprema koza, za pola cene novog.
    (genijalac, 17. novembar 2020 07:23) # Link komentara

    Ovo je prosto neverovatno. Ko u ovo može dapoveruje?
    (Neko sa iskustvom, 17. novembar 2020 11:24)

    da 3g star , znam da ti malo teze da to procesujes al imas mobile.de pa cackaj vidi. o da i garanciju 1g sam dobio ,posto je ovlasteni bmw
    (genijalac, 17. novembar 2020 20:08)

    # Link komentara

  8. Prvi automobil koji sam kupio u Nemackoj je bio BMW X1, 2013 god... Kupio sam ga 2015. Nikada ga ne bih prodao da nisam dobio blizance. Bio sam malo je reci prezadovoljan, presao sam sa njim za 2.5 god preko 130 hiljada, ni jedan jedini kvar, ni sitnica, samo redovan servis. Bilo mi je bas zao kada sam ga prodao.
    (Straight Outta München, 17. novembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  9. @(B 92 ne treba da bude site gde strani faktor potura pamflete protiv SRB, 16. novembar 2020 18:53)

    Ne znas o cemu pricas. Ko god da je ostavio komentar, moze se naci preko IP adrese (policija potencijalno moze u saradnji sa internet provajderima), ali taj neko moze i da koristi VPN, a mnogi VPN provajderi ne dostavljaju podatke. Na kraju krajeva, mozes sam da odes da ga tuzis, izgubices, smejace ti se, ali njima je sve jedno, jer sudski proces kosta, advokati i sudske takse moraju da se plate, a ti nemas prakticno nista od toga cak i da nekim cudom dobijes. Takodje svojim potpisom si delimicno oklevetao B92, kakav god da je.
    (Konjarnik, 17. novembar 2020 11:48)

    # Link komentara

  10. ..uzeo ga sa 37000 u nemackoj ,ful oprema koza, za pola cene novog.
    (genijalac, 17. novembar 2020 07:23) # Link komentara

    Ovo je prosto neverovatno. Ko u ovo može dapoveruje?
    (Neko sa iskustvom, 17. novembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  11. Pre bih uzeo Q3 za slicne novce.
    (filip, 17. novembar 2020 11:14)

    # Link komentara

  12. @Mickey Napisao si 37.963 bez dodatne opreme, moras da se usaglasis sa sobom.
    (Goran Loznica, 17. novembar 2020 10:45)

    # Link komentara

  13. imam isti auto i na komp.pise da je 7.4l na predjenih 50000km. inace odlican je za sad. ko uzima obavezno sportski menjac na volanu . eko voznja za po gradu,komfort autoput i sport je za krivine i magistrale mada nije bitno. fenomenalno se ponasa u sportu, volan i suspenzija se "zategnu", menjac brz i precizan,odmah reaguje, tako da sve izvuce iz tih 150ks. treba malo vezbe da se navikne na menjanje na volanu i uzivanje je voznja u sportu. inace jako praktican i puno mesta i pregrada, zadnja klupa se moze povuci da se dobije jos mesta u gepeku. dva visoka coveka odozada kao u foteljama sede, treci manji u sredini. mana su ran flet gume koje su bucne i tvrde. mali servis na 30000km. meni super auto, ja zadovoljan. uzeo ga sa 37000 u nemackoj ,ful oprema koza, za pola cene novog.
    (genijalac, 17. novembar 2020 07:23)

    # Link komentara

  14. Gledao sam ovaj auto i bio ugodno iznenađen ponudom prostora. Sasvim dovoljno za obitelj sa 4 člana.
    Mene brinu dvije stvari.
    Slušam sa raznih strana da se kvaliteta ugrađenih dijelova jako srozala i da se stalno neke sitnice kvare. Kakve god bile sitnice kod BMW-a nisu jeftine.

    Zanimljivo da se u tekstu ne spominju nikakve asistecije tj. elektronička pomoć vozaču. Barem automatsko kočenje u gradu ako već ništa drugo. To nije luksuz nego jako korisna stvar i ne bi kupio sada auto bez te asistencije.
    Znam da mnogi premijum proizvođači skupo naplaćuju asistecije koje npr. jedan Yaris ima u osnovnoj opremi. Takve stvari me jako odbijaju od nabave jer mislim da sigurnost nije luksuz nego potreba i da bi barem osnovne stvari trebale biti i u osnovnoj opremi.
    (Ivan ZG, 16. novembar 2020 23:57)

    # Link komentara

  15. @batica:

    "...stari BMW trik,zato forsiraju runflat gume..."

    Nije trik, vec korak usmeren ka smanjenju tezine vozila. Rezervni tocak za BMW je tezak otprilke 23 kg, plus dizalica, plus kljuc - otprilike oko 30 - 32 kg tereta koji se prevozi naokolo a koristi veoma retko ili nikako.
    Potrosnja se smanjuje za otprilike 1.5% sto nije zanemarljivo.
    (Guliver, 16. novembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  16. ESP je mehanizam koji kontrolize stabilnost vozila u pokretu a ne proklizavanje tockova zbog gubitka trakcije. Za to postoji traction control mehanizam.
    (Guliver, 16. novembar 2020 23:09)

    # Link komentara

  17. @Goran Loznica
    Pa pogledaj opremu tog od 31.300 a onda pogledaj u istom tom cenovniku cifru modela sa opremom ovde testiranog auta!
    (Mickey, 16. novembar 2020 20:51)

    # Link komentara

  18. @ Strasno da automobilski novinari ne znaju osnovne informacije o automobilima, pa cak ni o modelu koga testiraju!!! ZF menjac u BMWu X1? Strasno! U tom BMWu, kao i u svim modelima na platformi sa prednjim pogonom je Aisin menjac. Zato su mnogi i kritikovali novu generaciju serije 1 jer je sa ZF presla na Aisin. Molim redakciji da proveri informaciju (iako je tekst preuzet) i ispravi gresku.

    Odgovor autora teksta:

    Pre svega, žao nam je što smo čitaocima izazvali neprijatnost. U pravu ste, nije trebalo da iznosimo neproverenu informaciju o proizvođaču menjača. Podatak o tome nije među informacijama koje su dostupne novinarima od strane proizvođača. Između ostalog, i zbog toga što većinu korisnika automobila takav podatak uglavnom ne zanima. U svakom slučaju, drago nam je što ima informisanih čitalaca koji su ljubazni da ukažu na eventualni propust. Kao i do sada, otvoreni smo za sve sugestije.
    (Nemanja, 16. novembar 2020 11:54)

    Prihvatam izvinjenje i verujem da je greska bila posledica brzine a ne neceg drugog. Medjutim, upravo sam osetio potrebu da reagujem zbog jednog trenda koji mi nije bas drag. Danas se vise paznje posveti multimediji i slicnima (realno) ne toliko bitnim detaljima za samu voznju od osnovnih kopomnenti automobila. Zato prosecni kupci ni znaju razliku (Aisin je dosta dobar menjac ali je ZF bolji i skuplji, a cene auta obicnu ne idu dole...). Vrlo cesto fale osnovni podaci o pogonu (AWD pogoni se drasticno razlikuju i nije dovoljno reci "sjajan pogon" nego i na kom principu rada je zasnovan), oslanjanju (danas sve vise proizvodjaca vraca krutu osovinu pozadi zbog puke stednje, pa je recimo mozete pronaci cak i u slabijim verzijama Mercedesa A klase a cene ponavljam, samo rastu), kocionom sistemu itd. Pisem ovo bez ikakve zle namere vec zarad sugestija. Ipak je ovo auto magazin, auto rubrika itd. Otisao bih na IT da mi je jedino bitan procesor i verzija operativnog sistema...
    (Nemanja, 16. novembar 2020 19:43)

    # Link komentara

  19. pročitaj šta je dobrica ćosić pred smrt pisao o srbima, u trenucima kada nema razloga da laže. ili da ti (vam) olakšam i skratim: "laž je sastavni deo srpskog bića. srbin laže druge ali i sebe".

    eto, taj taxista tvoj kolega, iako mu pred nosom piše 7.9, on je ubeđen da mu troši 6. u pola noći da ga probudiš, reći će da troši 6. jer srbin ne ume drugačije nego da laže sebe i druge. šta misliš zašto ova vlast opstaje 10 god?
    (jaretina, jutros sam panično skinuo par listova sa farbe. pritisak mi skočio kad sam video., 16. novembar 2020 17:11



    Molim lepo redakciju B92 da obrise komentare koji su govor najgore moguce mrznje prema SRB sa pozivom na falsifikovane citate iz romana "Deobe" D Cosica iz 1961 koje on NiKAD nije napisao o SRB!
    Pretpostavljam da redakcija zna da je rec i o krivicnom delu ovoga "komentatora" i da kao objavljivac snosite odgovornost, ovaj "komentator" nece uspeti da ugasi svoj domain i adresu i bice otkriven, ali nmg da prihvatim da site B92 bez ikakvog razloga pusta ratnohuskacke komentare i govor najbezumnije mrznje prema SRB?
    (B 92 ne treba da bude site gde strani faktor potura pamflete protiv SRB, 16. novembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  20. Evo decko iz Lazarevca, izbacio mu radilicu kroz blok motora na 60.000 km.
    Kapiram da je izbacio klip, ali radilicu kroz blok motora, pa to je dno dna.
    I ceka motor iz Budve, jer ce mu zameniti u garanciji. Vrh ovaj BMW. Pucaju turbine, cure uljne pumpe, samozapaljenje kablova akumulatora, pucanje cilindara kocnica. Sve to cini 3 miliona komada BMW opoziva za 4 godine. Ultimate Junk
    (Dejan_L, 16. novembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  21. pročitaj šta je dobrica ćosić pred smrt pisao o srbima, u trenucima kada nema razloga da laže. ili da ti (vam) olakšam i skratim: "laž je sastavni deo srpskog bića. srbin laže druge ali i sebe".

    eto, taj taxista tvoj kolega, iako mu pred nosom piše 7.9, on je ubeđen da mu troši 6. u pola noći da ga probudiš, reći će da troši 6. jer srbin ne ume drugačije nego da laže sebe i druge. šta misliš zašto ova vlast opstaje 10 god?
    (jaretina, jutros sam panično skinuo par listova sa farbe. pritisak mi skočio kad sam video., 16. novembar 2020 17:11


    Dobrica Cosic to NIKAD nije napisao a ti si falsifikator i bezumni mrzitelj svega srpskog!
    U romanu Cosica iz 1961 "Deobe" D Cosic nijednom recju nije pomenuo Srbe ili Srbiju!
    Kako te nije sramota da pises ovakve bolesne komentare, sem toga ja pozivam redakciju B92 da se ozbiljno pozabavi ovim vredjanjem Srba i Srbije!
    Ovakav pamflet kao sto je ovaj pljuvac sada napisao u komentaru, pojavio se prvo u CG kao plakat koju su po Kotoru lepili na bandere Milovi satrapi i proustaski pokreti po CG, pokusali su da deo plakata ubace i u SRB ali su spreceni u tome, stampali su plakate u jednom selu kod DU i to onda delili po CG, svakako se zna ko je u pitanju i takvi mrzitelji ce dobiti zasluzenu kaznu, medjutim, sada citam, javljaju se i ovde sa falsifikovanim citatima D Cosica koje on nkd nije pisao u svom romanu, na nacin sto dodaju svuda u recenicama prefiks "Srbija" ili "Srbi" hoteci da nas predstave kao "lazove" pri cemu pisu da je to zamisite, pisao Dobrica Cosic?!
    Na isti nacin radio je i 1933 Hitler, on je falsifikovao za Jevreje slicno knjizevno delo u kome nije bilo pomena o Jevrejima, to je lepio po gradovima DE i onda znamo sta se dalje deaavalo...
    Ovaj sto je ovde napisao ovaj pamflet zna kako ce proci, evo ja mu ovim x obecavam da zna i da bude siguran kako ce proci, a evo ja ga da ga podsetim, nka se raspita gde mu je danas proustaska ekipa iz Kotora koji su posle izbora u Cg oblepili grad ovim pamfletima!!!
    (C i n i k, 16. novembar 2020 18:21)

    # Link komentara

  22. Potvrđujem da ovo nije ZF menjač nego Aisin (japanska kompanija) kao što ZF nije ni u novom "kecu".Prosečnom vozaču ovo ništa ne znači jer je i ovaj jako brz i ne baguje,koliko će dugo raditi to ipak niko još ne zna.Inače veoma sličan X1 sam dosta često vozio i onaj koji kaže da je isto 150 i 190 KS jednostavno nije vozio onaj jači.Veličina automobila je sasvim dovoljna za prosečnu porodicu jer nema rezervne gume pa je onda gepek velik (stari BMW trik,zato forsiraju runflat gume).I tu dolazimo do problema,u pogledu novih tehnologija i sistema bezbednosti ovaj auto ima napred radar ,ne znam da li postoji neki sa lane assist (takav nisam video ,možda grešim) ali znam da nema senzora mrtvog ugla uopšte.Standardni problem svih premiuma je što će vam kožu odrati za bilo koji deo sistema bezbednosti koji nije u serijskoj opremi i onda dolazimo do apsurda da čovek razmišlja o ekstremno bedno opremljenom premiumu ili o nakrcanom automobilu iz game bilo kod drugog proizvođača.A nekako svi znamo da svi ti silni senzori dolaze iz iste zemlje i da ne koštaju baš toliko.Osećaj u vožnji mi naplati,izolaciju takođe,menjač naravno ali za proklete parking senzore i kamere me nemoj praviti budalom kad ih sad svi ugrađuju i na trotinete.
    (batica, 16. novembar 2020 17:58)

    # Link komentara

  23. voditelj kaze kako im je auto trosio prosecno na testu 6,2, a u jednom momentu se jasno vidi 7,8L!? ... Moj kolega taksista mi stalno prica kako njegov Renault 1.5 dci trosi 6l po gradu, ja pre neki dan sednem kod njega u auto, a na tabli lepo pise 7,9l!
    (gagi, 16. novembar 2020 14:57)

    pročitaj šta je dobrica ćosić pred smrt pisao o srbima, u trenucima kada nema razloga da laže. ili da ti (vam) olakšam i skratim: "laž je sastavni deo srpskog bića. srbin laže druge ali i sebe".

    eto, taj taxista tvoj kolega, iako mu pred nosom piše 7.9, on je ubeđen da mu troši 6. u pola noći da ga probudiš, reći će da troši 6. jer srbin ne ume drugačije nego da laže sebe i druge. šta misliš zašto ova vlast opstaje 10 god?
    (jaretina, jutros sam panično skinuo par listova sa farbe. pritisak mi skočio kad sam video., 16. novembar 2020 17:11)

    # Link komentara

  24. @pčelica Pavo I ja sam sumnjao u tako nešto dok nisam seo u Ford S-Max 2.0 TDCi. Auto od preko 1700kg, prilično visok i širok, ali 6 brzina u kombinaciji sa 2000 kubika i 140ks čine svoje - pri brzini od 130km/h bord kompjuter pokazuje 5.5l na 100km. Istini za volju, na kolima su bile dobre Hankook letnje 17-ice.
    (samo kažem, 16. novembar 2020 16:28)

    # Link komentara

  25. Ja testirao X1 i X3. Nisam imao utisak da je X1 bolji od moje Toyote Verso ni vise premijum (dobro, priznajem, jeste malo). Sa druge strane X3 je bio 5 klasa bolji od oba auta (X1 i Verso). Tako da mi ovo premijum bode oci u ovom tekstu.
    (Stranac, 16. novembar 2020 16:14)

    # Link komentara

  26. Koga još zanima dizel?
    (Trol, 16. novembar 2020 16:01)

    # Link komentara

  27. Taj ZF menjač je zvučao previše dobro za te pare. Meni premium ne igra, nemam te platežne mogućnosti, ono što boli je što sam tik ispod. Mimo toga ipak je BMW u Srbiji više dijagnoza nego auto (zbog njuški koje ga voze).

    Da živim u Nemačkoj ili negde na Zapadu ne bih imao nikakav problem sa značkom, dinamika vožnje, udobnost, sve je tu. Cena održavanja je takođe premium, a za to mi se ne daju pare. Pogotovu ne za Aisin menjač, koji je ugrobario Nissan.

    Pominjali ste Sportage/Tucson nije premium (ni Hondin CRV) ali ako se gleda ubrzanje "ispod 10 sekundi" onda nisu toliko daleko. Dakle plaća se ekstra za enterijer i vozne karakteristike. Da li kupiti bazni premium ili top non premium. Eto prave dileme...

    Uzgred ta značka se i krade, a to nikako nije dobro.
    (Kvarežma, 16. novembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  28. Meni isti auto na 130 km/h trosi 7.5 litara. Interesantno..
    (nenad, 16. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  29. Nazalost meni tesan auto. Ne kako samo uspevaju, jer nije bas toliko mali.
    (Hmmm, 16. novembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  30. Ne znam, ne bih komentarisao automobil, nisam ga nikada ni vozio, niti se vozio, ali sam primetio u poslednje vreme, da novinari u predstavljanju vozila, cesto bitno umanjuju potrosnju goriva od realne! Cak sam gledao jednu recenziju, gde voditelj kaze kako im je auto trosio prosecno na testu 6,2, a u jednom momentu se jasno vidi 7,8L!? Ajde novinari, mogu da razumem, ali to rade svi korisnici tih vozila, ljudi jednostavno lazu sebe! Moj kolega taksista mi stalno prica kako njegov Renault 1.5 dci trosi 6l po gradu, ja pre neki dan sednem kod njega u auto, a na tabli lepo pise 7,9l! A umalo zbog tih njegovih bajki, ne kupih Senika, racunajuci na tu potrosnju! Nije ni cudo sto nam je gorivo najskuplje u regionu, kad se hvalimo s tako malim troskovima voznje, citaju ovo i ministri, pametnija posla ionako nemaju!
    (gagi, 16. novembar 2020 14:57)

    # Link komentara

  31. Pre par meseci smo uzeli X1 xdrive 2.0 2017, izuzetno zadovoljni. Pomenuti Sportage smo pogledali i dosta je to slabije po svemu - materijali, izrada, izgled, u voznji tek potpuno druga prica. Medju konkurentnim modelima X1 se ponasa fantasticno, sport mod ucvrscuje upravljanje, mali turbolag, oslanjanje vrhunsko, a opet klirens nudi opcije i da se popne uz neki makadam u vikend turama po prirodi. Takodje ZF osmostepeni automatik radi fenomenalno, uz manuelni mod za povremenu zanimaciju. Nije jeftin ali kad placas bar znas zasto placas. BMW bedz svakako nije bio bitan u celoj prici (uze opcije su bile i Volvo i Honda) vec prosta specifikacija i ono sto auto nudi za novac.
    (r53, 16. novembar 2020 14:45)

    # Link komentara

  32. За те паре знаш колико тротинета можеш купити?
    (Bmw, 16. novembar 2020 12:44)

    i svaki ćeš manje servisirati nego ovo i manje ih psovati.
    (jaretina, zimi dizlo divno dimi, 16. novembar 2020 14:08)

    # Link komentara

  33. @Mickey Nekoga koga zanima BMW X1 neće ni pogledati konkurente. Ko pogleda konkurente - za njega nije BMW X1.
    (Dior, 16. novembar 2020 13:48)

    # Link komentara

  34. U Srbiji ne postoji dizel koji troši više od 6.5L u gradu i 5 na autoputu.
    Komšija polo dizel 1.9 65ks motor-u gradu mi troši 6.5
    Taksista superb 180 konja-u gradu mi troši 6.5
    Kolega sa posla Pežo 308 dizel 90ks-u gradu mi troši 6.5

    Drugar taksira sa Bravom 1.6 dizel 120 konja jedini koji kaže da mu auto u gradu troši 8+ litara.

    Ove priče 6,5 u gradu i 5 na autoputi su za decu u predškolskom.
    Aj što lažu nego što im smrdi auto...
    (Brdjanin, 16. novembar 2020 12:53)

    # Link komentara

  35. za te pare opremom nakrcan sportage i 2.0 185ks
    (kikilo, 16. novembar 2020 11:03)

    За те паре знаш колико тротинета можеш купити?
    (Bmw, 16. novembar 2020 12:44)

    # Link komentara

  36. @Mickey Ne znam odakle ti ta cena od 37.963, kada u zvanicnom cenovniku Delta motors zaista stoji cena 31.300e za X1 sDrive 18d (1995 ccm, 150ks).
    (Goran Loznica, 16. novembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  37. Gledao sam klot klotaru za 30k, 1.5 benzin na tri klipa. Jeste Bmw, ali ne-premijum konkurencija za te pare nudi svu moguću opremu. Odustao.
    (Vozač, 16. novembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  38. Iako nisam ljubitelj mini-SUV klase, moram priznati da je X1 veoma zanimljiv automobil. Za početak je malko jeftiniji od Q3 i novog GLA, a drugo u unutrašnjosti ima najviše prostora. Jako mu dobro stoji ta figura koju nasledjuje od X5 i X3 iako je kompaktan. Slažem se da je motor odličan, kao i taj ZF menjač.

    Navedena potrošnja jeste malo optimistična, ali nije daleko od istine, probajte neki noviji BMW pa ćete videti. Cena testiranog modela je 35.000 evra jeste solidna cifra, ali dobijate motor koji do 100 stiže ispod 10sec, automatski menjač i skroz solidnu opremu. Da, za taj novac se može dobiti čak i malo bolje opremljen Sportage koji je dimenzijama u klasi iznad, ali ako vam prostor nije presudan, sa X1 dobijate i nešto malo "prestiža".
    (Reziel, 16. novembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  39. Imam X1 iz 2010. godine. Ko god je sastavljao BMW da ima sve sto treba prilikom kupovine (xdrive, automatic, led/xenon farove, uz relativno skromnu Xline opremu), zna da on ne moze da bude ispod 45.000e. Ove bajke o 32.000e, nemaju ni najosnovnije potrebno da bi mogle da se zovu BMW.
    (VozacX, 16. novembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  40. Tesko da ovaj model na testu kosta 31000. Sa led farovima, automatskim menjacem i ovim sedistima lagano preko 35000...
    (dragan, 16. novembar 2020 12:25)

    # Link komentara

  41. Ajde na temi ix,ali na ovoj koliko se oseti negativna energija i kakvi komentari.
    Dok god je većina naroda u Srbiji ovako isfrustrirana, neće biti bolje. A mislim da će biti samo i gore.
    Ono što je valjalo ili je već otišlo ili će napustiti zemlju.
    Vama što ostajete a normalni ste,neka vam je Bog u pomoći.
    (IX, 16. novembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  42. E kada bi taj BMW sa AT menjačem i led farovima koštao toliko koliko Vi kažete, odmah bi išao da kupim.... ne znam odakle Vam ta cena od 31K evra
    (dejan, 16. novembar 2020 12:16)

    # Link komentara

  43. Trenutno vozim Fokusa najnovije generacije i razmisljao sam da sledece godine uzmem neki od tih entry level premium automobila, tipa X 1, A3, MB A class,.... Isao sam da testiram i ok je sve to, ali kao sto neki kazu, premium nemci pocinju od BMW 3, Audi A4 itd. Meni licno nema smisla investirati 40k za nesto sto je malo bolje od Mazde, Honde ili Forda za 25k. Mozda nekom ko ima mnogo para to nije problem, ali moj utisak je da to ne vredi te razlike u novcu. Mislim, dobijete vi kvalitet, ali ne koliko platite. To mi je kao da kupite tipa Lacoste T shirt jer nemate kintu za njihovu majicu sa kragnom, a platite je 50 eura, a mogli ste slican kvalitet da uzmete za manje para, ali vi zelite ime
    (hulk, 16. novembar 2020 12:11)

    # Link komentara

  44. Nzn, stvar je ukusa naravno ali po meni ovo je fantastican auto kao nki mini SUV, meni je ovaj x1 bolji za svakodnevnu voznju ngo mnogo skuplji modeli iz game BmW.
    (C i n i k, 16. novembar 2020 11:57)

    # Link komentara

  45. Strasno da automobilski novinari ne znaju osnovne informacije o automobilima, pa cak ni o modelu koga testiraju!!! ZF menjac u BMWu X1? Strasno! U tom BMWu, kao i u svim modelima na platformi sa prednjim pogonom je Aisin menjac. Zato su mnogi i kritikovali novu generaciju serije 1 jer je sa ZF presla na Aisin. Molim redakciji da proveri informaciju (iako je tekst preuzet) i ispravi gresku.

    Odgovor autora teksta:

    Pre svega, žao nam je što smo čitaocima izazvali neprijatnost. U pravu ste, nije trebalo da iznosimo neproverenu informaciju o proizvođaču menjača. Podatak o tome nije među informacijama koje su dostupne novinarima od strane proizvođača. Između ostalog, i zbog toga što većinu korisnika automobila takav podatak uglavnom ne zanima. U svakom slučaju, drago nam je što ima informisanih čitalaca koji su ljubazni da ukažu na eventualni propust. Kao i do sada, otvoreni smo za sve sugestije.
    (Nemanja, 16. novembar 2020 11:54)

    # Link komentara

  46. koliko se sećam, prva je zastava imala slogan , " ime obavezuje". kako sada ovakav naslov za bmw ? ,?
    (веља, 16. novembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  47. Buduci top 5 auto u listi svalerki biznismena, tu uz Q3 i Evoque.
    (Toxic_PR, 16. novembar 2020 11:35)

    # Link komentara

  48. "Po gradu BMW X1 nam je trošio oko 6,5 litara dizela i to sa konstantno uključenom "klimom".

    Na auto-putu je tek štedljiv; pri 130 km/h je na oko 1.900 obrtaja, sa potrošnjom od 5 l/100 km."

    Vozilo visoko 160 cm da tako malo troši pri 130 km/h? Da li je moguće?
    A po gradu može 6,5, to bez ikakve dileme, ali samo ako se auto putem kroz BG vozite od naplatne rampe Šimanovci do naplatne rampe Bubanj potok. U ponoć, naravno. Ali, i to je "gradska vožnja".
    (pčelica Pavo, 16. novembar 2020 11:26)

    # Link komentara

  49. Jedan od retko pogođenih modela BMW-a, ako se uzme u obzir i cena. Tamo gde sa cenom prestaje konkurencija koja nije premijum, počinje ovaj model, a nudi isti ili jači motor, možda malo slabiju opremu i bez 4x4 - ali je ipak BMW. Pritom je i skladan i relativno kompaktan.
    (dzigi, 16. novembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  50. za te pare opremom nakrcan sportage i 2.0 185ks
    (kikilo, 16. novembar 2020 11:03)

    # Link komentara

  51. "BMW X1 kakav je na testu košta 31.300 evra što je skoro u rangu sa ne-premijum konkurentima"...hahahah Ma vazi!
    Pricamo o 1.8d sdrive 150KS sa ZF automatikom, a on u zvanicnom cenovniku 37.963-bez dodatne opreme!
    Ova cena 31.300 za klotaru sa halogenim farovima, malim ekranom i rucnim menjacem.
    (Mickey, 16. novembar 2020 10:58)

    # Link komentara