1. Kakav passat, :-) precenjeno njesra koje su ameri izvalili, euro-norma izduvni gasovi. Ne volim ni mekane japance od lansera mi se zivot zgadio (kad sam se cuknuo), takodje tojota sa anemična benzinskim krševima i kvazi hibridima koji imaju autonomiju kao da su baterije sa dečijih igračaka :-), čitam komentare skoda suberb stabilna, ja nisam imao prilike da se uverim vozilo sam ih vise puta sto potvrđuju testovi a detalje možete videti na Moose testu na YT ima ih nekoliko. Današnja auto-industrija uvaljuje tablet uređaje digitalne table i bez potrebnu dodatnu opremu ne bi li zamazala oci za smanjen kvalitet osnovnih stvari, vešanje upravljivost itd.....reciklirana plastika danas automobil ne mirise na nov osim sto rako izgleda.
    (nudista, 24. novembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  2. Kažemi drugar koji prodaje delove za Korejance, da su neki dan prodali set razvoda (sa lancem) za Kia Sportage 1‚6 GDI iz 2015. godine.
    Eto ti hvaljene korejske garancije.
    @priprema za radio®

    Valjda je pomalo vazno koliko kilometara je neki auto prosao i da li je bio sluzbeni automobil koji je vozilo tri vozaca a pregledao izmedju servisa ni jedan.
    Za verovali ili ne ja sam video Navaru koja je od novembra do polovine februara presla neverovatnih 75000km. Za tri i po meseca 75000km navodno u pratnji kamiona???
    Ja sam video da je nov auto a slucajno sam bacio pogled i vido cajger.
    Gazdu sam pohvalio da ga je lepo ocuvao za te tri - cetri godine i da izgleda kao nov kad ono stvarno nov.

    Eh da, vidim 154 komentara na vest kraja Pasata u SAD.
    Ne begenisem VW ali vidim da je klubu ljubitelja tesko pao krah na najzahtevnijem trzistu sveta.
    (Aleksa Pufta, 24. novembar 2020 09:35)

    # Link komentara

  3. Ok ako je tako, misim da jedno vreme nije imao,mozda sam pomesao jer nmg da proveram nevazno je, ali ok, svakako je onda pohvalno za VW sto je i u Superb montirao multilink.
    (C i n i k, 23. novembar 2020 18:12)
    Superb je u svim generacijama oduvek imao identicno ogibljenje kao Passat, mehanicki su identicni, razlikuju se u kvalitetu interijera i slicnim stvarima. A ovaj Passat iz teksta nema multilink, ima mnogo losiju enetrijer i nema nikakve veze sa evropskim Passatom osim imena. Upravo su u USA pokusali da ga pozicioniraju nesto slicno kao Superb u Evropi, sto veci auto za sto manje pare ali su zakidali i na kvalitetu enterijera i na mehanickoj platformi i skroz su omanuli
    (misa, 23. novembar 2020 23:38)

    # Link komentara

  4. Zadnji dobar passat je b5.5. Nisam nikada mogao kupiti nov jer sam još bio klinac bez kinte kada je bio aktuelan, ali najpribližnije novom što sam uspeo naći je model iz 2004., 1.8t, sa 35000km od prvog vlasnika. I to nisam ni ciljao taj auto, nego je ispalo sasvim slučajno, preko zajedničkog poznanika, a meni trebalo brzo rešenje za auto za mene. Sjajan auto, sad je postao treći u porodici, nemam nameru da ga prodajem. Stoji u garaži, povozam se vikendom kad imam vremena. Vozio i posedovao novije modele ali ovaj je neprevaziđen.
     (Marko, 23. novembar 2020 23:31)

    # Link komentara

  5. Kažemi drugar koji prodaje delove za Korejance, da su neki dan prodali set razvoda (sa lancem) za Kia Sportage 1‚6 GDI iz 2015. godine.
    Eto ti hvaljene korejske garancije.
    (priprema za radio®, 23. novembar 2020 11:10)

    Pa, to nista ne znaci! Prvo, mozda je ispao iz garancije, ako nije radio servise kod njih. Drugo, to sto je auto 2015, ne znaci da je malo presao! Ja imam auto koji sam kupio nov 2015. i vec imam 245 hiljada predjenih! Trece, Kia i Hyundai su imali kvalitet sa obicnim atmosferskim motorima, a sa ovim novim GDI, morace tek da se dokazuju!
     (gagi, 23. novembar 2020 20:36)

    # Link komentara

  6. Ja ne znam gde si ti pokupio te podatke ali najskuplji Passat ovde u Americi u SEL opremi košta $31000 dok recimo Honda Accord Touring košta $36000 a Kia K5 GT košta $30500. Ljudi ovde niti cene niti kupuju Passate a polovan ne možeš prodati nikad osim ako ne nađeš nekog Balkanca da mu ga uvališ a Hondu ćeš prodati za dva dana, o Tojoti i da ne pričam.
    (Kum Žoržo, 23. novembar 2020 00:02)

    Nsm skupljao podatke postavio sam dilemu dal je mozda iz tog razloga, naknadno sm proverio i video da otprilike svi oni (passat,accord i sl) krecu od nkih 24000$ pa na gore..
    Mni je nevazno, u USA se voze pretezno kamioneti i EV tamo gde ima standarda i podsticaja kao u Ca..
    (C i n i k, 23. novembar 2020 18:19)

    # Link komentara

  7. Chattanooga
    City in Tennessee

    Prvo malo geografije, a drugo Passat, a skoro i cijeli VW je u USA ne mogu reci na nivou statisticke greske u odnosu na konkurenciju, ali blago receno vrlo slabo se prodaje. Nije Evropa cijeli svijet kada se prica o odnosima u automobilskoj industriji.
    (Nemoj dzaba, 23. novembar 2020 04:21


    U pravu si, nzn otkud mi ideja da je grad u Ca ali sam bio ubedjen u to, sve ok, Ca je 1900 miles od Tennessee...
    (C i n i k, 23. novembar 2020 18:17)

    # Link komentara

  8. Zalost i tuga! Sta ce Srbi i ostali Balkanci bez dragog im Pasata kad odu na piknik da se pohvale kako su ostvarili svoj zivotni san i konacno kupili to cudo tehnike.
    Vidm da ima ljudi koji nemaju veze sa americkom geografijom ali i upotrebnom internet pretrazivaca:
    [link]
    (Milosav, 23. novembar 2020 18:12)

    # Link komentara

  9. Superb ima multilink i sjajno lezi na putu.
    ostalo je tacno.
    kao prvo vozim ga, a imas i na cars data da proveris...
    (matori, 23. novembar 2020 08:54

    Ok ako je tako, misim da jedno vreme nije imao,mozda sam pomesao jer nmg da proveram nevazno je, ali ok, svakako je onda pohvalno za VW sto je i u Superb montirao multilink.
    (C i n i k, 23. novembar 2020 18:12)

    # Link komentara

  10. Kakva je ovo priča o multilinku u 21-om veku ? Vozio sam "Nisan Mikru" pre 30-tak godina koja je imala multilink vešanje ! Auto od 13k DM-a! Nov ! Jok ,sada se vraćaju na lisnati gibanj , sudeći po priči ovde prisutnih eksperta ,koji lupaju gluposti za sve pare !
    P.S. Doduše, multilink je u "Alfu" došao tek sa "Alfom 159" .Neću vam reći koje godine.Guglajte.
     (Ceki opinionista del cazzo, 23. novembar 2020 17:59)

    # Link komentara

  11. Kažemi drugar koji prodaje delove za Korejance, da su neki dan prodali set razvoda (sa lancem) za Kia Sportage 1‚6 GDI iz 2015. godine.
    Eto ti hvaljene korejske garancije.
    (priprema za radio®, 23. novembar 2020 11:10)

    Fabrička garancija je 7 god. i taj kvar potpada pod garanciju. Garancija ne znači da nešto neće da se pokvari, nego da ti servis o svom trošku popravi ako se desi kvar. Ako neko kupuje lanac za auto star 5 god. znači da je izgubio garanciju jer verovatno nije održavao po planu.
    (Alex, 23. novembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  12. Kažemi drugar koji prodaje delove za Korejance, da su neki dan prodali set razvoda (sa lancem) za Kia Sportage 1‚6 GDI iz 2015. godine.
    Eto ti hvaljene korejske garancije.
    (priprema za radio®, 23. novembar 2020 11:10)

    srbine, mnogi izađu iz garancije tako što servise povere peri i đoletu. sve se to obije o glavu pre ili kasnije.

    shvataš sada zašto su prodali taj deo?
     (jaretina, jutros sam panično skinuo par listova sa farbe. pritisak mi skočio kad sam video., 23. novembar 2020 17:18)

    # Link komentara

  13. Novi model samo srpsko tržište
    WW KOŠAVA
    (Mile, 23. novembar 2020 14:15)
    Verovatno misliš WW KOŠARA!?
    Super za pijacu!:)
    (hehehe!, 23. novembar 2020 16:43)

    # Link komentara

  14. @(priprema za radio®, 23. novembar 2020 11:10)

    Pa njihova pouzdanost se bas bazirala na maltene neunistivim benzinskim motorima. Uvodjenjem direktnog ubrizgavanja nastali su problemi, koji zahtevaju posetu servisu posle odredjenog broja kilometara. I na kraju, svakom moze da se desi neki felerican, samo sto se nekom desavaju cesce, a nekom redje. Statisticki gledano Japanci i Korejci su nesto bolji po tom pitanju, dok recimo drugi proizvodjaci imaju neke druge prednosti.
    (Hmmm, 23. novembar 2020 15:55)

    # Link komentara

  15. Ovde ima dosta nagadjanja. I vecina kometara nema veze sa vezom. Ovaj segment vozila u Sjevernoj Americi izumire. To nije samo sa pasatom vec i ostalim vozilima. Naprimer Ford isto tako radi sa Fusion (mondeo), gasi ga za Sjevernu Ameriku. Samo treba da se uzme prodaja vozila u tom segmentu u zadnji samo 5 godina i videcete kolika je razlika. Sa druge strane, Americki Pasat je jedno jeftino vozilo koje je tehnoloski zatstarelo u svakom pogledu (spolja, karoserija, unutrasnji izgled, tehnologija). Americki pasat nema nikakve dodirnih tacaka sa evropskim i to je pocelo od 2012 godine. Imao sam 2006 Pasata B6 generacije, i taj pasat i dalje lepsi udobniji i uzitak za voznju uporedjenju sa ovim Americkim Pasatom. Jedina razlika zasto je imao vecu prodaju u pocetku Americki pasat je jednostavno. Bio je u startu jeftini 3-4 hiljade od bivseg Evropskog modela, novi passat nije moralo da se sipa 91 gorivo kao kod prijosnih evropskih 2.0T FSI i naravno Made in USA. Pre dve godine zamenuo sam B6 passata sa Tiguan All space. I jedini razlog sto sam otisao na Tiguana jeste sto je Passat me izneverio radi svih navedenih iznad. I danas zalim za 2006 passatom jer je bio i familijarni auto i imao je dusu da kad stanes na gas da ti da malo osmeha.

    Japanci i Nemci imaju svoje mane i vreline. Sada imam i jedan i drugi i sve je do ukusa jer generalno auta su postala toliko sablonska pogotov ovde u Sjevernoj Americi da su razlike manje. I sve se svelo do ukusa izgleda itd.
    (boki, 23. novembar 2020 15:45)

    # Link komentara

  16. Novi model samo srpsko tržište
    WW KOŠAVA
    (Mile, 23. novembar 2020 14:15)

    # Link komentara

  17. U USA evropske automobile kupuju samo najbogatiji i najsiromašniji. I oduvek je tako. Pasat nije ni dovoljno skup, ni dovoljno jeftin. Mene više čudi kako su uopšte prodali jedan jedini bilo kome. Možda sveže doseljenima.
    (Cinique, 23. novembar 2020 14:03)

    # Link komentara

  18. @Ivan ZG
    Ti znaš da se menja turbo na 75 do 100.000 verovatno si i to negde pročitao pošto obično lupetaš bez osnove.
     (ciga, 23. novembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  19. Ljudi uglavnom nisu iskreni kada vas ubedjuju kako se njihov ljubimac nikada ne kvari. Ranije sam slusao kako se nemci ne kvare, sada tu istu pricu slusam za koreance/japance, a vecina poznanika/prijatelja "pomalo" laze. Ovde na komentarima se posebno preteruje u svakom smislu. Vozio sam i nemca i azijata, ne znam sta bih vam rekao, nekada mi se cini da ako razlika u ceni nije prevelika, nije lose odluciti se za ove prve. Naravno to je moje iskustvo, na ovih par automobila koje sam duze vremena vozio, prosto su me neke sitnice negativno iznenadile.
     (miki, 23. novembar 2020 13:04)

    # Link komentara

  20. Uvodjenje poreza 5 komentara, privatizacija firmi 2 komentara, VW Pasat 116 komentara, uglavnom negativnih. Pasat glavna boljka Srba.
     (mm, 23. novembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  21. To da Passatu ne ide dobro u USA nije ni čudno.
    Oni prolaze godišnje i po 50.000 km i sve loše strane auta kao i nekvalitetni dijelovi vrlo brzo se istaknu. U konkurenciji japanaca i korenaca koji daju 10 godina ili 160.000 km garanciju Passat nema šanse. Sa dizelima su došli na loš glas, a benzinci 2.0 TSi su problematični, a i oni koji nisu zahtjevaju da svakih 2.000 km provjeravate i dolijevate ulje. Nekome tko prelazi 50.000 km to je skoro svaki tjedan. Ako zaboravi neki tjedan pogledati može uništiti motor. Turbine odlaze za 75-100.000 km i nisu obuhvaćene garancijom što je veliki trošak.
    Zbog svega toga cijena rabljenog brzo pada pa je gubitak prvog prvog vlasnika daleko veći od onog koji vozi japanca ili koreanca.
    Ukratko, zbog svega navedenog ljudi ih rijetko kupuju.
    (Ivan ZG, 23. novembar 2020 11:01)

    Kažemi drugar koji prodaje delove za Korejance, da su neki dan prodali set razvoda (sa lancem) za Kia Sportage 1‚6 GDI iz 2015. godine.
    Eto ti hvaljene korejske garancije.
    (priprema za radio®, 23. novembar 2020 11:10)

    # Link komentara

  22. To da Passatu ne ide dobro u USA nije ni čudno.
    Oni prolaze godišnje i po 50.000 km i sve loše strane auta kao i nekvalitetni dijelovi vrlo brzo se istaknu. U konkurenciji japanaca i korenaca koji daju 10 godina ili 160.000 km garanciju Passat nema šanse. Sa dizelima su došli na loš glas, a benzinci 2.0 TSi su problematični, a i oni koji nisu zahtjevaju da svakih 2.000 km provjeravate i dolijevate ulje. Nekome tko prelazi 50.000 km to je skoro svaki tjedan. Ako zaboravi neki tjedan pogledati može uništiti motor. Turbine odlaze za 75-100.000 km i nisu obuhvaćene garancijom što je veliki trošak.
    Zbog svega toga cijena rabljenog brzo pada pa je gubitak prvog prvog vlasnika daleko veći od onog koji vozi japanca ili koreanca.
    Ukratko, zbog svega navedenog ljudi ih rijetko kupuju.
    (Ivan ZG, 23. novembar 2020 11:01)

    # Link komentara

  23. @Sećer
    Imam takvog i mogu ti reci da neces pogresiti. Savet ako uzimas dizela 2.0 sa 150 ks i miran si.
     (ime, 23. novembar 2020 09:58)

    # Link komentara

  24. @aalborg Potpuno je nebitno da li Dačija. Dao sam primer da je moguće napraviti praktičan sedan. Nije porediv sa skupim automobilima jer nije skup. Da je npr. Tojota napravila sedan sa visokim klirensom i ostalim osobinama potrebnim za praktičnost on bi bio uporediv sa drugim skupljim automobilima.
    (T2, 23. novembar 2020 09:56)

    # Link komentara

  25. Je l' moze neko da zamisli da zivi u SAD a da vozi nekakvog VW? Ja zivim u sred Nemacke, a tako nesto mi ne pada na pamet.
    (Mazda 6 Driver, 22. novembar 2020 12:59

    Pa ako si u DE nzn sta ti onda mozes da vidis drugo na ulicama sem nemackih brand/ova pretezno?
    U DE ja misim da 85% vozaca upravo vozi nemacke automobile i svakako VW medju njima..
    (C i n i k, 22. novembar 2020 16:08)

    Sve zivo mozes ti od marki automobila da vidis na nemackim ulicama, a posebno tzv. japance i koreance. Najvise se voze nemacke marke ne sto su dokazano bolje od drugih marki, nego sto je kod Nemaca jako izrazen mentalitet "kupuj svoje".
    (Mazda 6 Driver, 23. novembar 2020 09:53)

    # Link komentara

  26. @zapamtite to ime
    Čak i takav nikakav je sahranio sve "ubice Pasata" u zadnjih 30godina. Zamisli tek da valja?
     (mile ®, 23. novembar 2020 08:55)

    # Link komentara

  27. @Superb se pravi na platformi VW, i sve u njemu je od VW, medjutim nije bzvz jeftiniji od Passat/a, naime Superb ima losiju zvucnu izolaciju, ima jeftinije materijale za unutrasnjost a ima i drugacije oslanjanje od passat/a, npr na zadnjoj osovini nma multiLink vec krutu osovinu kolko se secam,
    (C i n i k, 22. novembar 2020 19:21) # Link komentara

    Superb ima multilink i sjajno lezi na putu.
    ostalo je tacno.
    kao prvo vozim ga, a imas i na cars data da proveris...
    (matori, 23. novembar 2020 08:54)

    # Link komentara

  28. @(Novosađanin, 22. novembar 2020 22:25)

    Pa prijatelju kupi Passat B5, nece vise cena da mu pada, to je to. Neces nista da izgubis u naredne 3 godine. Ili jos bolje, nemoj nista da kupis, gubitan na ceni nula. Neverovatno sta sve ljudi nece da pisu, kupi novo pa onda idi pricaj po selu kako vredi ovoliko ili onoliko. Videces da i tu VW vise gubi jer je u startu dosta skuplji, samo sto ces ga brze prodati.
    (Hmmm, 23. novembar 2020 08:36)

    # Link komentara

  29. Platio 10k, vozim ga 2 god i sad mi daju za njega 9k. Čudno jeste ali istina. Ne prodajem već sami nude.
    (Novosađanin, 22. novembar 2020 22:25)

    napisao si sve samo nisi najvažnije: koji je to auto i motor koji posle 2 godine ide skoro po isto ceni?

    ne razumem šta je problem sa tim da napišete šta vozite? evo, svi ovde napamet znaju da vozim elantru 1.6l/128ks, tng, 05.2019, kasko; to se stalno poteže kao nešto protiv mene (što je ludilo, a meni čak i laska), ali niko, bukvalno niko nikada se ne usuđuje da napiše šta vozi. pušku da vam drže iza glave ne bi napisali šta to vozite.
     (jaretina, jutros sam panično skinuo par listova sa farbe. pritisak mi skočio kad sam video., 23. novembar 2020 08:27)

    # Link komentara

  30. Pasat u USA vazi za vrlo los auto, cene koriscenih vam to govore.Pa gde cete vi sa takvim autom da budete konkurentni japanskim,juzno-korejskim i americkim modelima, bogatija oprema, preudobni, prostrani automobili.Pasata u USA voze samo sveze dosli imigranti i oni koji ne mogu da se naviknu na americki stil vozila.Amerikanci su dokazali da su bili u pravu za benzinske motore,za klase vozila i na kraju su pogurali elektricna vozila(isto se desilo i sa mob.telefonima i sl).Nemci su nam 50g prodavali losu i nezdravu tehnologiju, otpad, sto su i oni priznali polako zabranjujuci dizele u svojim gradovima.
    (Petar, 22. novembar 2020 16:56)

    Још да камиони пређу на бензин (или још пре, на струју) - у месецу Лимбургу кад се паметњаковићи шишају.
    (Реално, 23. novembar 2020 08:06)

    # Link komentara

  31. Novosađanin@ Opel je napravio Insigniu koja je po analizama svih automagazina u samoj Njemačkoj space shuttle za Passata. Pozdrav.
    (billy_the_cat, 22. novembar 2020 23:20)

    40 godina stara tehnologija koja se često kvari, s’ vremena na vreme eksplodira i ubije mnogo ljudi a i ne koristi se već godinama? Ima smisla...
    (Srđan, 23. novembar 2020 08:01)

    # Link komentara

  32. Srbi za trenutak na aparatima!
    Dok nisu procitali da je SAD u pitanju.
    (Vladimir, 23. novembar 2020 07:55)

    # Link komentara

  33. @jorgovanka
    Zašto bi?
     (mile®, 23. novembar 2020 07:15)

    # Link komentara

  34. Priznajem upecali ste me... A šta mislite da u potpunosti prestanete da pišete šta se događa u automobilizmu preko bare jer čisto sumnjam da nekoga to interesuje a i da će neko uskoro krenuti put iste...
     (ZYX, 23. novembar 2020 07:04)

    # Link komentara

  35. Catanuga je u Ca, Ca ima najveci br EV u USA, Vlada Ca stimulise kupovinu EV, dakle VW prelazi na I.d 4 prodaju u Ca, jer u Ca postoji trziste za EV vrv brze rastuce ngo u EU. Stvar je prosta.

    (C i n i k, 22. novembar 2020 19:21)


    Chattanooga
    City in Tennessee

    Prvo malo geografije, a drugo Passat, a skoro i cijeli VW je u USA ne mogu reci na nivou statisticke greske u odnosu na konkurenciju, ali blago receno vrlo slabo se prodaje. Nije Evropa cijeli svijet kada se prica o odnosima u automobilskoj industriji.
    (Nemoj dzaba, 23. novembar 2020 04:21)

    # Link komentara

  36. Ne znam u Evropi, ali u Americi su ti pasati krsevi. Kad udjes u njih izgledaju mali u odnosu na druga vozila te klase. Izgledaju I jeftini a cena oko 20.000 I vise. Moja Honda Accord LX 2017 god je 3 klase ispred Pasata 2020 godiste
     (Mare, 23. novembar 2020 04:09)

    # Link komentara

  37. Ovo treba gledati iz američke perspektive. Generalno se automobili te klase slabije prodaju, puno slabije nego pre 10-15 godina. Unutar te klase, konkurencija su mu japanska vozila koja bolje drže cenu i jeftini korejanci. Ne znam nikoga ko vozi tu klasu. Ako ne uzmu SUV, onda ili idu na premium klasu te veličine, ili na manji sedan.
    (zoki, 23. novembar 2020 01:24)

    # Link komentara

  38. Hvala bogu !
     (Superhik, 23. novembar 2020 00:56)

    # Link komentara

  39. U pasatu je nemoguce naci udobnu poziciju za sedenje..
     (Zapamtite to ime.., 23. novembar 2020 00:05)

    # Link komentara

  40. Iskreno u Americi Passat uopšte nije na ceni niti je popularan. Uglavnom ga kupuju imigranti iz Evrope a Amer će uvek pre kupiti Hondu Akord ili Tojotu Kamri pa cak i Hjundai Sonatu ili Kiju Optimu nego li VW Passat.
    (Kum Žoržo, 22. novembar 2020 16:58)


    Mozda "nije na ceni" jer prosecan uporedivi passat je duplo skuplji od accorda ili KiA.
    (C i n i k, 22. novembar 2020 19:10)

    Ja ne znam gde si ti pokupio te podatke ali najskuplji Passat ovde u Americi u SEL opremi košta $31000 dok recimo Honda Accord Touring košta $36000 a Kia K5 GT košta $30500. Ljudi ovde niti cene niti kupuju Passate a polovan ne možeš prodati nikad osim ako ne nađeš nekog Balkanca da mu ga uvališ a Hondu ćeš prodati za dva dana, o Tojoti i da ne pričam.
     (Kum Žoržo, 23. novembar 2020 00:02)

    # Link komentara

  41. (Misa, 22. novembar 2020 13:19)
    SUV vozila, u zavisnosti od lokacije i korisnika, definitivno mogu da budu mnogo korisnija.

    mnogi koji ih imaju u planinskim podnebljima, uključujući i mene, ih voze gde sedan ne bi mogao da pomisli da prođe, a tako se kriju najlepša mesta. A prostor, posebno prtljazni, ne može da se poredi sa sedanima ako pričamo SUV ili crossover vozilima pune veličine (4Runner, Outback, čak i Wrangler sa 4 vrata).

    Na primer, ja ne znam koji bi sedan mogao troje nas da smesti, plus psa, plus sve što nosimo za 3+ dana kampovanja (gepek pun do plafona - šatori, vreće, hrana, gas boce, ringle na gas, roštilj, odeća, sto, stolice, tanjiri, šerpe, lonci, dnevni otvoren šator koji ide i do dva metra za druženje pod kišom/suncem, kajaci na naduvavanje...)


    A sto se goriva tiče, u pravu si. Mada ako uzmeš da porediš sa kros over modelima poput Subaru Outback, onda je razlika mnogo manja.
    (denverac, 23. novembar 2020 00:01)

    # Link komentara

  42. pa dugo je i trajao..kakav krs je u pitanju.
     (Zapamtite to ime.., 22. novembar 2020 23:58)

    # Link komentara

  43. Novosađanin@ Opel je napravio Insigniu koja je po analizama svih automagazina u samoj Njemačkoj space shuttle za Passata. Pozdrav.
    (billy_the_cat, 22. novembar 2020 23:20)

    opel? to se vozi samo kad se mora. a nekad davno su imali neke kult modele. za tu insigniu passat je tenk. space shuttle je suviše nežna tehnologija.
     (neutralni felš, 22. novembar 2020 23:48)

    # Link komentara

  44. Samo ne Passat 1.9tdi.
     (Ratko, 22. novembar 2020 23:46)

    # Link komentara

  45. Novosađanin@ Opel je napravio Insigniu koja je po analizama svih automagazina u samoj Njemačkoj space shuttle za Passata. Pozdrav.
     (billy_the_cat, 22. novembar 2020 23:20)

    # Link komentara

  46. Ti očigledno neznas da citas i jos si malo... Da, vozim sta mi džep dozvoljava, u ovonm slucaju na osnovu cene i kvaliteta vozim VW.. Da imam vise novca vozio bi Porše.. A imam vise novca nego za Fijat pa vozim VW.. Da imam novca samo za fijat onda bi ga vozio.. Vrlo jednostavno...


    bosanac

    a dzep ti uvek dozvoljava da kupis VW koji su inace jeftini.da nemas para vizio bi fiata.nije to do dzepa nego do mentaliteta.i da imas para za porse kupio bi opet VW jer VW je bosanska licna karta!!!
    (panke, 22. novembar 2020 20:37)
     (milan769, 22. novembar 2020 23:13)

    # Link komentara

  47. Mozda "nije na ceni" jer prosecan uporedivi passat je duplo skuplji od accorda ili KiA.
    (C i n i k, 22. novembar 2020 19:10)
    ---…--

    Sta pricas ti?

    Cene Passata se krecu od $24.000 do $30.000. Cene Accorda se krecu od $25.000 do $37.000. Cene K5/Optime se krecu od $23.000 do $32.000.
    (The Unforgiven, 22. novembar 2020 21:09


    Ne "pricam" ngo pisem, ja sam postavio dilemu dal mozda nije zato na ceni, da nije zbg cene, ali kako sam uspeo sada da pogledam na par site/ova cene novih ( na akcijama) u Usa su identicne, pocinju od 24000 pa idu i do 35000 $.
    (C i n i k, 22. novembar 2020 22:43)

    # Link komentara

  48. a srbi i bosanci na aparatima
     (komentator, 22. novembar 2020 22:43)

    # Link komentara

  49. Treba i u Evropi daa prestane...
     (Jorgovanka, 22. novembar 2020 22:29)

    # Link komentara

  50. Evo da napišem nešto kao neko ko nikad nije imao VW do pr 2 godine. Bežao od njega zbog tih priča da je precenjen i da je lk bosanca. Kupovao sam auta kojima je brzo padala cena i koje je bilo teško prodati. Posle dosta nagovora kupim famoznu marku i mogu vam reći da sam shvatio da sam pre tog dosta grešio. Platio 10k, vozim ga 2 god i sad mi daju za njega 9k. Čudno jeste ali istina. Ne prodajem već sami nude. Prethodni auto sam prodao 2k ispod pretpostavljene cene i to posle meseci na oglasniku. Znači jedva. Tako da ne gledajte to samo kao ljubav prema modelu auta nego kao investiciju što auto i jeste. Poenta je voziti ispravan auto i na njemu izgubiti što manje novaca i lako ga prodati kada za to dođe vreme. To je kod famozne marke slučaj. Kada se to bude moglo sa Opelom, Fordom, Kiom i sl. tada ću preći na ta vozila.
     (Novosađanin, 22. novembar 2020 22:25)

    # Link komentara

  51. Mozda "nije na ceni" jer prosecan uporedivi passat je duplo skuplji od accorda ili KiA.
    (C i n i k, 22. novembar 2020 19:10)
    ---…--

    Sta pricas ti?

    Cene Passata se krecu od $24.000 do $30.000. Cene Accorda se krecu od $25.000 do $37.000. Cene K5/Optime se krecu od $23.000 do $32.000.
    (The Unforgiven, 22. novembar 2020 21:09)

    # Link komentara

  52. bosanac

    a dzep ti uvek dozvoljava da kupis VW koji su inace jeftini.da nemas para vizio bi fiata.nije to do dzepa nego do mentaliteta.i da imas para za porse kupio bi opet VW jer VW je bosanska licna karta!!!
     (panke, 22. novembar 2020 20:37)

    # Link komentara

  53. Bravo..
    (Milos, 22. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  54. Kao prvo da, kao drugo da odgovorim ovom krkljanju ispod... Izbeglica sam iz Bosne vozim VW Tiguan, pre njega 2 Passata, Golf, Chervolet i Toyota... Nije to nikakvo ostvarenje sna vec kupujem sta mi džep dozvoljava... Da mogu vozio bi Porše ali ne mogu tako da... Ako je tebi to cudno onda imas problem, ljudi kupuju sta mogu da priušte... Primera radi kad uporedim Camry koji mi se svidja i Passata, ovaj drugi je jeftiniji i zato sam ga kupovao.. Sada Tiguana pa recimo da sam seo u Rav4 i da je to KANTA nasprem Tiguana.. Auto na kojem su vozačevo sediste da spustis???!! Pa ako imas 2 metra udara ti glava u plafon a cena skuplja od VW.. Eto toliko od izbeglice iz Bosne...




    Je l' moze neko da zamisli da zivi u SAD a da vozi nekakvog VW? Ja zivim u sred Nemacke, a tako nesto mi ne pada na pamet.
    (Mazda 6 Driver, 22. novembar 2020 12:59)
    Ja mogu da zamislim, i zivim u Americi. Ja ne vozim VW ali kad dodjes recimo u nasu crkvu nedeljom na parkingu 1/3 vozila su VW. Ostvareni snovi izbeglica iz Bosne i Hrvatske. A tek Audi A6 iz recimo 2005-6 sa 150-250K milja to je ostvarenje svih snova Audi. ( Nadje i poneko dizlo)
    (sb, 22. novembar 2020 16:10)
     (milan769, 22. novembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  55. I ne znam o kakvim voznim osobinama passata srbski eksperti stalno pricaju, da li stavrno mislite da Passat ima bolje vozne osobine od Porsche Cayena, Audi Q5, G-Klase?..
    (Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 15:00)
    Najbolje bi bilo da si uporedio vozne karakteristike Skode rapid i Urusa, sto porediti Passata sa Tiguanom, Cayenna sa Panamerom ili Q5 sa A4... i da cak i Passat koji je prosek sto se tice voznih karakteristike, je bolji u tom pogledu od G klase jer je to pravi terenac.
    A prvi SUV sam vozio 2004. i to poprilicno dobar( u to vreme) FX45 i nisam morao da se tripujem da je bolji za voznju od M45, jer nije
    (Mile kontras a ne Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  56. Slažem se da su SUV-ovi praktičniji od trenutnih sedana, ali to je prosto greška u dizajnu trenutnih sedana. Ja sam dugo vozio Logan prvi model. Logan ima visok klirens, visok krov i uspravno se sedi u njemu. A to je upravo 90% stvari zbog kojih je SUV praktičan. Tako da i sedan može da bude praktičan ali to prosto nije način kako se prave aktuelni sedani.
    (T, 22. novembar 2020 17:12)

    Ladno si uzeo Dačiju Logan, kao reorezentetivni primerak moderne limuzine, i kao reper modernim SUV automobilima
     (aalborg, 22. novembar 2020 20:07)

    # Link komentara

  57. Ma sta se mi javljamo,kod nas su omiljena vozila ona koja su najjeftinija,kao sto su dacija.Meni se na loganu volan sav raspao na 30000 km.Ugradjujemo plin i hvalimo se kako malo trosi.Preziremo skupe marke automobila kao preskupa su,ružna,neudobna...A u sebi znamo da ti automobili toliko i vrede jer ne bi niko u
    svetu bacao pare na njih vec desetinama godina.VW i druge skuplje marke su proizvodi koji su izašli na trziste i to isto trziste je formiralo njihovu cenu,a ne fabrika.Fabrika samo prati trziste.Zar mislite da fiat,dacia i dr. ne bi stavili vecu cenu da mogu.U stvari mogu ali nece niko da plati.E to je slobodno tržište.
     (ŠONE, 22. novembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  58. Sigurno ostaje tdi, kako inace ziveti bez njega?
     (Spas Frau, 22. novembar 2020 19:59)

    # Link komentara

  59. @Kelner
    Accord je za Passata S klasa. Prodaja u korist Accorda u SADu govori tome u prilog.
    (Honda, 22. novembar 2020 19:31)

    # Link komentara

  60. preseli fabriku u sarajevo.imate najvernije kupce zadnjih 50 godina. pozz.
    (miki, 22. novembar 2020 18:24)

    Ne kupuje se auto vernoscu nego parama
    (nova moda, 22. novembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  61. Kada gigant kao sto je Passat gasi prodaju u Americi ja ne znam sta se nadaju ovi ostali kao sto je Mondeo Talisman, Pezo, Opel Insignia,Honda Akord i ostala sklopocija.. Jer realno je da su Passat i Skoda Superb daleko bolji od ostalih u klasi.
    (Kelner, 22. novembar 2020 15:54)


    Catanuga je u Ca, Ca ima najveci br EV u USA, Vlada Ca stimulise kupovinu EV, dakle VW prelazi na I.d 4 prodaju u Ca, jer u Ca postoji trziste za EV vrv brze rastuce ngo u EU. Stvar je prosta.
    Superb se pravi na platformi VW, i sve u njemu je od VW, medjutim nije bzvz jeftiniji od Passat/a, naime Superb ima losiju zvucnu izolaciju, ima jeftinije materijale za unutrasnjost a ima i drugacije oslanjanje od passat/a, npr na zadnjoj osovini nma multiLink vec krutu osovinu kolko se secam, i na proizvodnoj traci se sklapaju zajedno, po principu 1 passat pa 3 superb/a..
    U poslovnoj filosofiji VW jasno je kakva podela je napravljena za trziste, Audi je (moram da napisem) kvazi premium, a Skoda i Seat su za radnicku klasu Evrope...
    (C i n i k, 22. novembar 2020 19:21)

    # Link komentara

  62. Iskreno u Americi Passat uopšte nije na ceni niti je popularan. Uglavnom ga kupuju imigranti iz Evrope a Amer će uvek pre kupiti Hondu Akord ili Tojotu Kamri pa cak i Hjundai Sonatu ili Kiju Optimu nego li VW Passat.
    (Kum Žoržo, 22. novembar 2020 16:58)


    Mozda "nije na ceni" jer prosecan uporedivi passat je duplo skuplji od accorda ili KiA.
    (C i n i k, 22. novembar 2020 19:10)

    # Link komentara

  63. Briga me za USA
     (Delije=Turski konjanici, 22. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  64. u Hateful 8 Kurt Russell i Samuel L Jackson shared a steak dinner in Chattnooga :)
     (Pantelija, 22. novembar 2020 18:35)

    # Link komentara

  65. Kelner, potrazi podatke koliko se Camry prodaje u Americi, pa uporedi to sa "boljim" Pasatom ili Superb,-om..
     (hm, 22. novembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  66. preseli fabriku u sarajevo.imate najvernije kupce zadnjih 50 godina. pozz.
     (miki, 22. novembar 2020 18:24)

    # Link komentara

  67. Boot space

    One area the latest GLE certainly doesn't come up short is on luggage capacity. It's 125 litres bigger than before, with 630 litres available in five-seat mode, which expands to 2,055 litres when the second row is folded away. Mercedes doesn't state a figure for when all seven seats are in play, though – at this point boot space dwindles markedly. It's not a car in which seven passengers and their belongings can travel together. If you’re looking at the five-seat-only plug-in hybrid model, it’s worth noting that the battery robs 140 litres of boot space.

    Пасат је бољи за вожњу од Q5/7, GLC-a, па и у кривинама од Ренџ Ровера јер је нижи.

    Џипови су за неке друге ствари ... :)
    (Перица, 22. novembar 2020 18:15)

    # Link komentara

  68. Passat je so passe
     (Brada, 22. novembar 2020 18:11)

    # Link komentara

  69. Šta će Balkanci voziti za 50 godina?
     (mighty banana, 22. novembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  70. @Oliver Nedeljkovic
    Ne znam na koje SUV-ove mislis. Ako mislis na SUV kao što su Kađar, QQ, Sportage, Grandland X, Kuga,3008, Renegade....karavan ima daleko veći prtljažni prostor, a i vise mesta za putnike. Ovi SUV-ovi C segmenta nisu čak ni dugački skoro ni jedan nije preko 4,5m. SUV-ovi za mene su X-Trail, Koleos, Tuareg, 5008 i slično. Jedna Octavia limuzina ima gepek od 600l, karavan verzija 640l. A SUV iz C segmenta od 450 do 500l. Naravno pričam o SUV-ovima C segmenta za koje uglavno ljudi kažu vozim SUV-a. Za mene je SUV Mercedesov GLE i on ima preko 800l prtljažnog prostora e sa njim ne može da se meri karavan.
     (Taurunum, 22. novembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  71. passat uopste nije kvalitetan kao ranije,nesto im i cena brzo pada.recimo b5.5 je dugo drzao cenu a b6 strasno kakav pad.inace vozim b6,otisao dpf i jedna dizna vec na 280 hiljada
     (ns boy, 22. novembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  72. Karavan je takodje prevazidjen, u SUV se lakse ulazi/izlazi, lakse ubacuje dete/kolica/stvari, vise prostora iznad glave, visa preglednija pozicija za volanom itd. mogao bi do sutra nabrajati, ovo razume svako ko je probao SUV.

    I ne znam o kakvim voznim osobinama passata srbski eksperti stalno pricaju, da li stavrno mislite da Passat ima bolje vozne osobine od Porsche Cayena, Audi Q5, G-Klase?..
    (Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 15:00)
    Pasat karavan je znatno prakticniji auto nego Q5. Sto se tice voznih osobina, vjerovatno su slicne.

    SUV je popularniji jer je atraktivniji i daje osjecaj sigurnosti koji je lazan. Sto se ostalog tice, karavan je bolji. Ja sam zbog prakticnosti uzeo karavan i to pasat alltrack. Kad mi ne bude trebao toliki prtljaznik mozda uzmem neki SUV srednje velicine, a kad djeca odrastu najradije bih vozio nesto tipa audi a5. Ne postoji niti jedan tip proizvoda koji je apsolutno bolji ili losiji, samo bolji ili losiji za odredjenu potrosacku grupu. Sa druge strane, neki tip proizvoda je uvijek vise u trendu, a to nije isto.
    (Transformer, 22. novembar 2020 17:21)

    # Link komentara

  73. Slažem se da su SUV-ovi praktičniji od trenutnih sedana, ali to je prosto greška u dizajnu trenutnih sedana. Ja sam dugo vozio Logan prvi model. Logan ima visok klirens, visok krov i uspravno se sedi u njemu. A to je upravo 90% stvari zbog kojih je SUV praktičan. Tako da i sedan može da bude praktičan ali to prosto nije način kako se prave aktuelni sedani.
    (T, 22. novembar 2020 17:12)

    # Link komentara

  74. Iskreno u Americi Passat uopšte nije na ceni niti je popularan. Uglavnom ga kupuju imigranti iz Evrope a Amer će uvek pre kupiti Hondu Akord ili Tojotu Kamri pa cak i Hjundai Sonatu ili Kiju Optimu nego li VW Passat.
     (Kum Žoržo, 22. novembar 2020 16:58)

    # Link komentara

  75. Pasat u USA vazi za vrlo los auto, cene koriscenih vam to govore.Pa gde cete vi sa takvim autom da budete konkurentni japanskim,juzno-korejskim i americkim modelima, bogatija oprema, preudobni, prostrani automobili.Pasata u USA voze samo sveze dosli imigranti i oni koji ne mogu da se naviknu na americki stil vozila.Amerikanci su dokazali da su bili u pravu za benzinske motore,za klase vozila i na kraju su pogurali elektricna vozila(isto se desilo i sa mob.telefonima i sl).Nemci su nam 50g prodavali losu i nezdravu tehnologiju, otpad, sto su i oni priznali polako zabranjujuci dizele u svojim gradovima.
    (Petar, 22. novembar 2020 16:56)

    # Link komentara

  76. Videćemo kako će se amerikanci snaći i da li će Golf moći da zameni Passata za prevoz kupusa, krompira, lubenica, prasića i svinja. Teško njima! :)))
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bojan Dudic, 22. novembar 2020 12:47)
    ---…--

    Ni Golf se vise ne prodaje u Americi.
    (The Unforgiven, 22. novembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  77. I ne znam o kakvim voznim osobinama passata srbski eksperti stalno pricaju, da li stavrno mislite da Passat ima bolje vozne osobine od Porsche Cayena, Audi Q5, G-Klase?..
    (Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 15:00)

    A koja je cena pomenutih u odnosu na Passata?

    Limuzine D segmenta, karavani D segmenta, retki MPV predstavnici poput Renault Espace-a su neuporedivo povoljniji za ono sto pruzaju u odnosu na SUV segment. Kompaktna SUV vozila nastala su na platformama C segmenta koja se prodaju po ceni pomenutog D segmenta.

    Otvorite oglase i vidite da je Passat 2015-to godiste od 11.500 limuzina a karavan ide cak od manje od 10.000. A onda pogledate Renault Kadjar 2015-to nema ispod 14.000-15.000 samo zato sto je "dzip". A razlika dupe i oko u korist Passata u svim aspektima.

    Kakav Porshe Cayen druze ili G klasa, pa to su kola 50.000-100.000 hiljada.
     (Bane, 22. novembar 2020 16:42)

    # Link komentara

  78. Balkanezi na aparatima....u Bosni tri dana zalosti!!!
     (panke, 22. novembar 2020 16:39)

    # Link komentara

  79. @šećer
    Mene svaki pasat karavan asocira na prevoz lubenica...
     (hm, 22. novembar 2020 16:38)

    # Link komentara

  80. Pa kud će sad Ameri bez tdi Passata?
     (VJ, 22. novembar 2020 16:36)

    # Link komentara

  81. Ama cekaj sada, a kako ce polovnjaci da se prodaju posle ovde ako nema novih? Kakva struja, kakvi bakraci; dizel ili smrt! /s :P

    Inace pasat se ne prodaje bas previse u SAD, nema smisla imati fabriku za nesto sto nema prodju tamo.
    (Bre!, 22. novembar 2020 16:33)

    # Link komentara

  82. @(GTI, 22. novembar 2020 14:34)

    Posto je u pitanju SAD, tamo je Camry tata, pa ce pre biti da je VW prodao par komada Passata i da ga zato gase. Plus se taj passat razlikuje od Evropskog.
    (Haha, 22. novembar 2020 16:24)

    # Link komentara

  83. prednje sediste poslednjeg pasata je ok. ali zadnje je jedno od najneudobnijih sedista gde sam se vozio.a vozio sam se u svakakvim krntijama.
    (sasa, 22. novembar 2020 16:24)

    # Link komentara

  84. Je l' moze neko da zamisli da zivi u SAD a da vozi nekakvog VW? Ja zivim u sred Nemacke, a tako nesto mi ne pada na pamet.
    (Mazda 6 Driver, 22. novembar 2020 12:59)
    Ja mogu da zamislim, i zivim u Americi. Ja ne vozim VW ali kad dodjes recimo u nasu crkvu nedeljom na parkingu 1/3 vozila su VW. Ostvareni snovi izbeglica iz Bosne i Hrvatske. A tek Audi A6 iz recimo 2005-6 sa 150-250K milja to je ostvarenje svih snova Audi. ( Nadje i poneko dizlo)
    (sb, 22. novembar 2020 16:10)

    # Link komentara

  85. Je l' moze neko da zamisli da zivi u SAD a da vozi nekakvog VW? Ja zivim u sred Nemacke, a tako nesto mi ne pada na pamet.
    (Mazda 6 Driver, 22. novembar 2020 12:59

    Pa ako si u DE nzn sta ti onda mozes da vidis drugo na ulicama sem nemackih brand/ova pretezno?
    U DE ja misim da 85% vozaca upravo vozi nemacke automobile i svakako VW medju njima..
    (C i n i k, 22. novembar 2020 16:08)

    # Link komentara

  86. zato sto su u USA sve popularnija SUV vozila....
    (Alamunja, 22. novembar 2020 13:17

    Da, ali pre SUV/ova i crossovera mnogo su "popularniji" kamioneti..
    S druge strane, USA je ogromno trziste sa ogromnim brojem vozaca tako da tu ima za svakoga po nesto..
    (C i n i k, 22. novembar 2020 16:07)

    # Link komentara

  87. I ne znam o kakvim voznim osobinama passata srbski eksperti stalno pricaju, da li stavrno mislite da Passat ima bolje vozne osobine od Porsche Cayena, Audi Q5, G-Klase?..
    (Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 15:00


    Ako si vec pisao o "voznim osobinama" onda je trebalo da zns da je tu neprikosnoven BMW a ne ovi sto si pobrojao ( koji imaju naravno nke druge kvalitete)..
    (C i n i k, 22. novembar 2020 16:05)

    # Link komentara

  88. @Misa
    Ima jedan klip onog nemca koji testira automobile. Autogehl ili tako nesto. Radio test Peugeot 508 karavan hybrid i suv DS7 hybrid. 508 je malo duži, ima viši gepek, duži i širi tj u globalu veći. Ima malo manje mesta za noge pozadi, ali vise za glavu. Ipak kaze da se DS7 bolje vozi od 508, a sto se prakticnosti tice tu su negde oba. Testirao je ta dva jer su hibridi i dolaze iz iste PSA grupacije. Cene u Nemackoj su im slicne za ds7 oko 58.000, a 508 hybrid sa opremom koju je imao na testu 54.000e.
    (kako da ne, 22. novembar 2020 15:54)

    # Link komentara

  89. Kada gigant kao sto je Passat gasi prodaju u Americi ja ne znam sta se nadaju ovi ostali kao sto je Mondeo Talisman, Pezo, Opel Insignia,Honda Akord i ostala sklopocija.. Jer realno je da su Passat i Skoda Superb daleko bolji od ostalih u klasi.
    (Kelner, 22. novembar 2020 15:54)

    # Link komentara

  90. @m20
    Ako se okrenes za Passatom drug...Onda ne znam sta da kazem hahahaha
    (kako da ne, 22. novembar 2020 15:49)

    # Link komentara

  91. Razmišljam o kupovini Pasata b8 karavan. Meni se taj auto dopada.
     (Sećer, 22. novembar 2020 15:47)

    # Link komentara

  92. Sutra broj na respiratorima x2
    (koronarius, 22. novembar 2020 15:28)

    # Link komentara

  93. Obožavam ove ljubitelje pezoa, talismana, mondea i ostalih kanti što pljuju po wv,a svaki put se okrenu za istima.
    (m20, 22. novembar 2020 11:31)

    Zar ti zaista mislis da se iko ikada okrenuo za pasatom iz pozitivnih pobuda???
    Pa ne okrecu se oni zato zato sto su impresionirani, nego da ti se nacestitaju svega sto si skinuo DPF i vozis na loz ulje!
    (Pero, 22. novembar 2020 15:27)

    # Link komentara

  94. Samo da preteramo svinjokolj i ove godine, posle gasi.
    (koronarius, 22. novembar 2020 15:26)

    # Link komentara

  95. Да је у Европи то би на нас утицало за десетак година :)
     (Филипинац, 22. novembar 2020 15:26)

    # Link komentara

  96. Ako cemo objektivno karavani su prakticniji od SUVova, imaju slican prostor za putnike i prtljag, a manje trose i imaju bolje vozne osobine. Jeste da imaju par centimetara nizi klirens, ali i onako niko ne tera SUVove van asfalta
    (Misa, 22. novembar 2020 13:19)

    Karavan je takodje prevazidjen, u SUV se lakse ulazi/izlazi, lakse ubacuje dete/kolica/stvari, vise prostora iznad glave, visa preglednija pozicija za volanom itd. mogao bi do sutra nabrajati, ovo razume svako ko je probao SUV.

    I ne znam o kakvim voznim osobinama passata srbski eksperti stalno pricaju, da li stavrno mislite da Passat ima bolje vozne osobine od Porsche Cayena, Audi Q5, G-Klase?..
    (Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 15:00)

    # Link komentara

  97. E konacno da nam se skloni sa ociju to izvikano djubre od auta....
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 22. novembar 2020 13:21)

    Zivis u Americi ili citas samo naslove?
     (gagi, 22. novembar 2020 14:46)

    # Link komentara

  98. Prestace i u Evropi za nekoliko godina
    (nova moda, 22. novembar 2020 14:45)

    # Link komentara

  99. E konacno da nam se skloni sa ociju to izvikano djubre od auta....
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 22. novembar 2020 13:21)

    Oplela Korona po klijenteli. Redukcija per automata.
     (466453, 22. novembar 2020 14:43)

    # Link komentara

  100. Eto konkurentima sanse da pridaju bar koji komad haha
    (GTI, 22. novembar 2020 14:34)

    # Link komentara

  101. I bilo je vreme imajući u vidu da je američka verzija Passata bazirana na Evropskom od pre 15 godina.
     (DC, 22. novembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  102. stvarno nije lepo da nam uzimate godine života ovakvim naslovima!
    (dexter, 22. novembar 2020 13:57)

    # Link komentara

  103. @brdjanin
    Zamena za pasat je suv...
    (Džej, 22. novembar 2020 13:49)

    # Link komentara

  104. SUV i samo SUV
     (Miletranzicija, 22. novembar 2020 13:35)

    # Link komentara

  105. E konacno da nam se skloni sa ociju to izvikano djubre od auta....
     (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 22. novembar 2020 13:21)

    # Link komentara

  106. Normalno, takve karoserije su prevazidjene.

    SUV je 100 puta prakticniji.
    (Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 12:27
    Ako cemo objektivno karavani su prakticniji od SUVova, imaju slican prostor za putnike i prtljag, a manje trose i imaju bolje vozne osobine. Jeste da imaju par centimetara nizi klirens, ali i onako niko ne tera SUVove van asfalta
    (Misa, 22. novembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  107. zato sto su u USA sve popularnija SUV vozila....
     (Alamunja, 22. novembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  108. Nisam ljubitelj Pasata velik mi je ali zato Golfa obožavam
     (Tutulugdžija, 22. novembar 2020 13:12)

    # Link komentara

  109. Umalo me srcka nije udarila kad sam procitao naslov.
    (Zamalo, 22. novembar 2020 13:11)

    # Link komentara

  110. Je l' moze neko da zamisli da zivi u SAD a da vozi nekakvog VW? Ja zivim u sred Nemacke, a tako nesto mi ne pada na pamet.
    (Mazda 6 Driver, 22. novembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  111. U Bosni šok posle pročitanog naslova...
    (nidža, 22. novembar 2020 11:26)

    Sto to? Pa ne radi se o Golfu dvici, dizlo.
    (Eugen, 22. novembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  112. Vw uzvraća udarac Americi zbog Dieselgate-a. Videćemo kako će se amerikanci snaći i da li će Golf moći da zameni Passata za prevoz kupusa, krompira, lubenica, prasića i svinja. Teško njima! :)))
     (Bojan Dudic, 22. novembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  113. Kakav clickbait...
     (Miloš, 22. novembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  114. E kad se sad nisam slogiroo nikad necu
    (Miki, 22. novembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  115. Normalno, takve karoserije su prevazidjene.

    SUV je 100 puta prakticniji.
    (Oliver Nedeljkovic, 22. novembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  116. imaju i fabriku u meksiku,tamo ce da nastave :) , ima nade za bosnu :)
    (fsf, 22. novembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  117. Ubosni nemiri, zdravo !! 😂😂
    (Kamenjar, 22. novembar 2020 12:20)

    # Link komentara

  118. I šta je sad zamena za passat lubeničar ?
    (Zoran N., 22. novembar 2020 12:13)

    # Link komentara

  119. SUPER, ZAŠTO SE MUČITI SA NEČIM ŠTO SE NE ISPLATI? Prave taj automobil skuplje od Citroena, Renaulta, a udaraju na D segment!!! Pa serija 3 i Audi 4 su D segment skuplji. Imamo Superb, C5, 508, Talisman od malo jevtinijih.
     (voša, 22. novembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  120. Ajde bre, šta se ložite, pa to se u Evropi nikada neće prestati proizvoditi i prodavati. Celi vozni parkovi su sastavljeni od VW passat-a. Nisam ni znao da nude Passat u USA. Pa to je njima smešan auto.
    (Čigiribaubau, 22. novembar 2020 12:04)

    # Link komentara

  121. Šok ! "Passat" kaput ! Na kraju će čamuge iz Čatanuge ( kakva nenamerna rima, na ivici političke korektnosti ) da prave "Škode" ! Za početak biće "Kodiaq" , kasnije i "Superb". Zapamtite da ste to čuli prvo od mene ! Živi bili pa videli ! "Škoda" uber alles !
     (Ceki opinionista del cazzo, 22. novembar 2020 12:04)

    # Link komentara

  122. Znači vw džip ima uspehavu SAD.
     (Izvini, 22. novembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  123. Srbi u komi, i to ne od Korone!!!
    (niko i ništa, 22. novembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  124. Zasto elektricni crossover? Zar nije bolje praviti manje elektricne automobile, za voznju u lokalu, u gradu, gde je i zagadjenje vece. Cena bi bila manja, autonomija veca.
     (hahaha, 22. novembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  125. @Džej

    tamo prestaje proizvodnja američkog Passata koji na tržištu SAD neće dobiti naslednika.

    Šta si ti pročitao?
    (Brdjanin, 22. novembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  126. Ja na aparatima. A taman skupljam pare da sledeće god kupim B7.
     (neshKO, 22. novembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  127. A ovaj novi, oćel' bit' "dioda"?
     (Jare u mleku, 22. novembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  128. Uz to bi tredalo dodati i podatak da se obican Golf 8 nece prodavati u SAD i Kanadi sem modela GTI i R.
    (Shomi, 22. novembar 2020 11:40)

    # Link komentara

  129. Blagi infarkt sam doziveo dok nisam otvorio vest.
     (Bane, 22. novembar 2020 11:36)

    # Link komentara

  130. Obožavam ove ljubitelje pezoa, talismana, mondea i ostalih kanti što pljuju po wv,a svaki put se okrenu za istima.
     (m20, 22. novembar 2020 11:31)

    # Link komentara

  131. U Bosni šok posle pročitanog naslova...
     (nidža, 22. novembar 2020 11:26)

    # Link komentara

  132. Naravno kad ga niko ne kupuje u USA. Tamo ne prolazi prodaja magle kao u germanskim zemjama i na Balkanu.
    (Alex, 22. novembar 2020 11:18)

    # Link komentara

  133. Konačno.... :)
     (Milan, 22. novembar 2020 11:17)

    # Link komentara

  134. Bas kao sto pise u tekstu - stize zamena...
    (Džej, 22. novembar 2020 11:11)

    # Link komentara

  135. Kakav je to naslov, komšija je već na koronarnoj!?
     (Ahtung, 22. novembar 2020 11:11)

    # Link komentara

  136. Ne pišite takve naslove, Bosanci na aparatima kad takav naslov pročitaju :D
     (arh, 22. novembar 2020 11:10)

    # Link komentara