Počelo je na vreme: "Grčka ne može samostalno da donese ovu odluku"

Ambasador Srbije u Grčkoj Dušan Spasojević kaže da je naša zemlja Grčkoj predložila nacrt sporazuma o uslovima ulaska putnika tokom leta, ali da tek predstoji njegovo usaglašavanje, dok direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije (YUTA) Aleksandar Seničić navodi da je za turiste, ali i agencije najvažnije da do kraja marta znaju da li će u tu zemlju moći da se putuje i pod kojim uslovima.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. To vam je razočarenje jer mislite da postoje neka braća...Grk koji žive od turizma samo te kroz novac gleda, uvek će više da titiraju zapadnjacima jer više troše..Kad sam bio u Grčkoj nisam nešto primetio ni od domaćina nigde neku posebnu kao bratskost to se mi tripujemo. Domaćin je mogao da nas počasti za nekim Mitosom ali od toga ništa.
    Kome mi trebamo kao turisti? Tanki smo sa trošenjem van smeštaja samo gužvu pravimo.
    (bam, 28. januar 2021 15:37)

    Kakva "braca", nsm video tako nsto u komentarima..
    SRB svoja letovanja placaju ko i nemci, nma tu nista besplatno i "bratski", nko nma ilizije o tome jer brat moze da ti bude samo onaj po krvnom srodstvu, a odnosi izmwdju naroda mogu biti samo po osnovu interesa, SRB interes je turizam, mi to placamo, a GR interes je zarada, i to je to..
    A to kome "mi" trebamo kao turisti je tipicno pitanje za nkog ko o tome nsta nzna, al bi samo da pljuje po SRB nicim izazvan, tako da i ne kapiram sto ne pises u svoje ime, el to tako tesko ili sta?
    Ako si ti bzvz i nms mogucnosti ni za sta, sve ok, ali treba da izlistas po netu pa da uvidis da je 2019 u GR bilo 1.2 miliona iz SRB a u CG 400.000, el to malo?
    Jedna Madjarska ima svega 1 milion aktivnih turista, u hr svega 10% njihovih gradjana moze da priusti sebi leto ili ide na odmor itd, tako da sledeci x nmj se glupiras bz razloga...
    (C i n i k, 29. januar 2021 17:12)

    # Link komentara

  2. " Nacionalna asocijacija turističkih agencija Srbije (YUTA) "

    - Kako je moguce da je skracenica za ovo YUTA? Kolko to kosta da ni posle toliko godina nisu promenili? Do ne tako davno smo imali i JAT.
    (majtimajk, 28. januar 2021 15:39


    Tacno, i da te razocarm, i dalje na avionima civilne avijacije imamo oznaku "YU"...ali sta tek napisati o sledecem, JDP, YUrecno brodarstvo, TanYug, YU kinoteka itd...?
    Neverovatno jeste ali se na zalost izgleda samo u SRB zali za tom YU?
    Nznm zasto, ali to jeste bolesno stanje, da je vlast sramota da ustanove koje placa srpski narod, nazove prefixom srpski?
    Cudi me jedino sto i onu Narodnu Banku nisu nazvali YU ...?
    (C i n i k, 29. januar 2021 17:06)

    # Link komentara

  3. Naravno da nemoze da donese odluku kad je Grcka protektorat i vazalna drzava EU-tooije.. Prestonica im je Brussel. Grcka je mala Balkanska provincija.
    (Slobodan Petrovic, 28. januar 2021 16:00


    Brussels ne zabranjuje nkom nsta, to je do sad vec trebalo da shvatis, nije ni mnogo komplikovano, u pitanju su preporuke, uostalom danas je 1/2 EU drzava potpuno zakljucano, ujedno, GR je kolevka zapadne civilizacije, pismo kojim pises i jedno i drugo, su nastali od GR alfabeta, demokratija, podela vlasti, geometrija u gradjevini, proporcije, pisana istorija, umetnost i filosofija itd...
    Ti ims nku frustraciju GR potpuno je jasno, s tim da frustracije koje ims a mozda i neuroze, najbolje je da lecis ogovarajuci SRB, kad odes u "tvoj" DU...
    (C i n i k, 29. januar 2021 17:02)

    # Link komentara

  4. Šteta što su Grci neiskreni! Legitimno je reći da preferiraju bogatije goste jer od toga žive i pare su bitne! Ali ipak je pandemija licemerja na planeti i ne treba im zameriti što su inficirani isto kao i svi mi!
    (Pimpiljec, 29. januar 2021 08:59)

    # Link komentara

  5. Zašto mi dajemo predloge njima, zar nije logično da oni nama daju predloge, jer ipak mi njima trebamo kao turisti a ne oni nama da ih molimo da nas puste da dođemo! Treba ih otvoreno pitati da li smo im mi dobrodošli kao turisti ili ne?! Jer sve mi se čini da nešto više nismo dobrodošli u Grčku!
    (Vladimir, 29. januar 2021 08:14)

    # Link komentara

  6. @Antusa
    Možda srpski turisti nisu bitni južnim delovima Grčke ali na severu itekako jesu, međutim glavni grad Atina je na jugu, da je Solun glavni grad Grčke ne bi ništa od ovoga bilo. Nego, o kakvim Albancima koji idu da se leče u Grčku pričaš, ne razumem?! Građanima Albanije Grčka uopšte celo ovo vreme uopšte nije otvarala svoje granice, kao uostalom i svim drugim zemljama koje nisu članice EU a jedino su u Grčku mogli ući oni Albanci koji imaju dvojno (albansko i grčko) državljanstvo, ili državljanstvo neke druge zemlje koja je u EU a naravno, ima dosta i onih koji imaju privremeno ili trajnu boravišnu ili radnu dozvolu u Grčkoj, oni su isto mogli da nesmetano prelaze granicu ali ostali ne.
    Isto tako, zaboravlja se da u Albaniji živi i ne tako mali broj etničkih Grka uglavnom na jugu zemlje, uz granicu sa Grčkom (albanski deo Epira, u pitanju su primorski gradovi na Jonskom moru (Đirokastra, Saranda i Himara), ne žive u Albaniji samo Albanci... Tako da, skoro svi Grci u Albaniji imaju takođe dvojna državljanstva, Grčka itekako vodi o njima računa i nikada ne bi za njih totalno zatvorila granice, kao što je to letos, recimo, Srbija priredila Republici Srpskoj!
    (David, 28. januar 2021 23:50)

    # Link komentara

  7. srbija treba da zabrani nebitna putovanja do 2022 godine.Tacka.
    salim se ,treba sve ovo okoncati jednom zurkom i dosta vise sa ludilom.
    (prezimenaićaateista, 28. januar 2021 21:08)

    # Link komentara

  8. Sad kad navale turisticki botovi iz CG i HR.
    (Max, 28. januar 2021 18:12)

    # Link komentara

  9. Živeo u Grčkoj, Atina. Volim Grčku.
    Ali posle ovakvog odnosa prema nama, 15km kolone, ne može Evzoni nego preko Bugarske.
    Zato u Avgustu bio sa porodicom do Turske 10 dana(i tamo sam živeo, sportista bivši).
    I sada svima kažem, cene extra, provod, ljubaznost. Sve preporuke. Idem opet ko čovek, kao pravi turista.
    Merhaba Turkye.
    Geiasou Ellada,na sei kala.
    Efharistoume, ali ne hvala.
    Sramota, a molili ste nas da vam budemo gosti.
    (Rossi le, 28. januar 2021 17:09)

    # Link komentara

  10. Koja smo mi sirotinja da nas ni Grci više ne žele! Da smo u EU morali bi da nam otvore granice. Žalosna sam šta nismo odavna u EU gde nam je i mesto!
    (Jelena, 28. januar 2021 17:05)

    # Link komentara

  11. Rusi i Britanci nisu u EU pa mogu uci u Grcku. Svedska je 20 decembra zatvorila granice za Dansku a obe su u EU. Albance pustaju da nastave lecenje u grckim bolnicama. Tako da ne postoje pravila. Grci smatraju Srbe nebitnim turistima i tu se svaka prica zavrsava. Ne treba ih vise ni moliti.
    (Antusa, 28. januar 2021 14:13

    A Cipar koji dozvoljava gradjanima SRB ulaz ?
    Slazem se za ALB jer sve vreme mogu slobodno u GR sto Gr pravda potrebom za radnom snagom..
    Ali istina je i da je BEL danas potpuno zakljucana i za ulaz i za izlaz, HOL takodje a i FR koja dozvoljava ulaz al uz obavezan quarantin od 10 dana bz obzira odakle iz EU dolazis..
    Stvar sa GR nzn sta je tacan problem, ali misim pogotovo ako im legnu te milijarde pomoci za DZ iz EU, da ce granice 100% ostati zatvorene..
    Ne slazem se svakako da su turisti iz SRB"nebitni" jer 2019 ih je bilo 1.2 miliona sto uopste nije malo ni za 1 zemlju gde je turizam vodeca grana privrede, a preko 6000 nekretnina na severu upravo su kupili gradjani SRB, tako da pre cu da verujem da sve to ima mozda veze sa sev Mk ngo sa SRB.., morali bi da puste i prelaz za sev Mk a izgleda da to Gr bas i nbi ali ko zna, sve u svemu, realno, vece su sanse da sve bude kao 2020...
    (C i n i k, 28. januar 2021 16:53)

    # Link komentara

  12. GR upravo moze samostalno da donese takvu odluku jer EU nista nkom ne naredjuje ngo je izdala preporuke, i kao sto vidimo mnoge zemlje EU zatvorene su i za ostale iz EU/shenghena, Belgija recimo pa i Holandija onda i FR koja predvidja obavezni quarantin za svakog ko ulazi u FR bz obzira odakle dolazi iz Eu..
    Ali ok, ima vremena do proleca s tim da ja vise verujem da nece biti letovanja ni ove godine, to je mnogo verovatnija varijanta ali mnogo zavisi i od te besplatne novcane pomoci u vidu milijardi evra iz EU, ako GR to dobije ove godine onda je 100% da ce granice ostati zatvorene.
    Mozda se zivot kao nkd vrati tek polovinom naredne godine..
    (C i n i k, 28. januar 2021 16:41)

    # Link komentara

  13. Neko je na Marici 1371. izdao Srbe .Ako malo angažujete
    vijuge,ukazaće vam se samo.
    (a, 28. januar 2021 16:09)

    # Link komentara

  14. Naravno da nemoze da donese odluku kad je Grcka protektorat i vazalna drzava EU-tooije.. Prestonica im je Brussel. Grcka je mala Balkanska provincija.
    (Slobodan Petrovic, 28. januar 2021 16:00)

    # Link komentara

  15. Jednostavnije da se promeni destinacija na Tursku Bugarsku i sada prijateljsku Crnu Goru. Grci malo da olade.
    (Marko, 28. januar 2021 15:47)

    # Link komentara

  16. " Nacionalna asocijacija turističkih agencija Srbije (YUTA) "

    - Kako je moguce da je skracenica za ovo YUTA? Kolko to kosta da ni posle toliko godina nisu promenili? Do ne tako davno smo imali i JAT.
    (majtimajk, 28. januar 2021 15:39)

    # Link komentara

  17. To vam je razočarenje jer mislite da postoje neka braća...Grk koji žive od turizma samo te kroz novac gleda, uvek će više da titiraju zapadnjacima jer više troše..Kad sam bio u Grčkoj nisam nešto primetio ni od domaćina nigde neku posebnu kao bratskost to se mi tripujemo. Domaćin je mogao da nas počasti za nekim Mitosom ali od toga ništa.
    Kome mi trebamo kao turisti? Tanki smo sa trošenjem van smeštaja samo gužvu pravimo.
    (bam, 28. januar 2021 15:37)

    # Link komentara

  18. Problem je što mnogo potpuno nepozvanih zvaničnika komentariše nešto o čemu ništa u ovom momentu ne znaju i to kod naroda stvara konfuziju........

    Realan je problem kako doći do para nazad ili usluge koji su naši platili i ko te pare treba da vrati?
    Turisti dali pare našim agencijama, oni platili smeštaj u Grčkoj (realno, bar 50% je plaćeno na crno, u kešu). Vlasnici smeštaja u Grčkoj mogu da kažu: pa smeštaj je bio spreman, što niste došli? A naši turisti bi tada rekli: pa ne da nam Vaša Vlada......
    Da se tuži grčka Vlada? Od toga nema ništa......
    Bojim se da će se slomiti na našim agencijama, a samo mali broj ljudi će dobiti uslugu ili pare nazad
    (ekonomista, 28. januar 2021 15:17)

    # Link komentara

  19. Ne veruj apriori svemu što pročitaš - Mađarska, Hrvatska i Bugarska su u EU, pa su potpuno samostalno odlučile da dozvole ulazak srpskih državljana u njihove zemlje.
    Mađarska privremeno, posle je promenila tu odluku.
    (@ Zoki, 28. januar 2021 15:04)

    # Link komentara

  20. Ne obazirite se na #fakenews i propagandu koju sire uposlenici turistickih “zajednica” okolnih zemalja. Jedva cekam jos jedno leto u Grckoj - prosle god sam se zaljubio u jug Peloponeza i moram opet ici. Preporuka i za Serifos!
    (ivan, 28. januar 2021 14:19)

    # Link komentara

  21. Rusi i Britanci nisu u EU pa mogu uci u Grcku. Svedska je 20 decembra zatvorila granice za Dansku a obe su u EU. Albance pustaju da nastave lecenje u grckim bolnicama. Tako da ne postoje pravila. Grci smatraju Srbe nebitnim turistima i tu se svaka prica zavrsava. Ne treba ih vise ni moliti.
    (Antusa, 28. januar 2021 14:13)

    # Link komentara

  22. Odluku za putovanje u Grčku ćete doboti možda krajem avgusta. Pre toga ništa. Trenutno je aktuelno vakcinisanje i zatvaranje država, a nebitna putovanja se unutar EU sankcionišu.
    (rebro, 28. januar 2021 14:06)

    # Link komentara

  23. Hrvati nisu EU? Kakvo zavlacenje...
    (marta, 28. januar 2021 14:04)

    # Link komentara

  24. @justinian prekini ti da komentarišeš vesti o putovanjima, sedi u svoju sobu i ne izlazi, čuvaj se, padaju mrtvi ljudi po ulicama.
    (love, 28. januar 2021 13:52)

    # Link komentara

  25. A bugari nisu u EU?
    (Dragan, 28. januar 2021 13:10)

    # Link komentara

  26. Toliko o suverenosti država EU. Još jedan razlog da tamo ne uđemo nikada.
    (Zoki, 28. januar 2021 13:10)

    # Link komentara

  27. Niste bre normalni sa vašim letovanjem. Prekinite da putujete.
    (Justinian, 28. januar 2021 13:03)

    # Link komentara