Čilić: Divim se Novaku Đokoviću

Marin Čilić i Novak Đoković će zajedno igrati na "Adria Tour" regionalnom teniskom turniru, koji je organizovao upravo srpski teniser.

SN Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ti mene zovi zgodnim, ja ću tebe iskrenim!
     (heba, 31. maj 2020 14:42)

    # Link komentara

  2. Nista neobicno, i ja se divim Zimonjicu, Saletu Djordjevicu, Bodirogi, Kezmanu, Dusanu Tadicu, Filipu Kosticu...
    (Will Mosley, 30. maj 2020 15:17)
    Svi zajedno plus taj amer iz tvog nika ni do kolena najvećem Srpskom sportisti svih vremena, tako da grobari možete samo da ga mrzite jer mu je Zvezda u srcu
     (ArDzej65, 30. maj 2020 23:14)

    # Link komentara

  3. Ja se ne divim.
    (lule, 30. maj 2020 20:35)

    # Link komentara

  4. i ja se divim kako je uspeo da izmanipulise ovaj narod. tim stopama i ja idem sa rekama srbije
    (vera ristic, 30. maj 2020 14:41)

    Vera, u obraz te ljubim.
    (lule, 30. maj 2020 20:22)

    # Link komentara

  5. Novi dan,novi haiku-stihovi i novo turiranje AntiNoloBota...Elem: Madridsko nebo.Crvena zemlja. Tri bekend-dijagonale. Viner.Manolo"Vilica mi pade"Santana. 2011-sta je.
    P.S. Nego ,počeo je i Čilke da vas truje dobrotom u Nolo-style-u.
     (Ceki opinionista del cazzo, 30. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  6. Zbog cega sto ne placa porez i sto nikada nije osvojio.. OI
    (Milos, 30. maj 2020 19:09)

    # Link komentara

  7. Marine, sad te ovde vise niko nece kritikovati kad slavis uz Thompsona. Nahvalio si Noleta, sve zaboravljeno i oprosteno, sad si dobar momak. :)
    Vidis kako malo treba da te Noletovi fanovi zavole.
    (Vojo, 30. maj 2020 17:34)

    # Link komentara

  8. Postuju se zemljaci, lepo je to.
    (Tn, 30. maj 2020 17:20)

    # Link komentara

  9. Imam porodične obaveze,nastupaću samo u Zadru....pametnom dosta.
    Veliki si Novače.
     (Đida Mova, 30. maj 2020 16:25)

    # Link komentara

  10. @Стрелац

    Nije 70, nego 100 godina. Kralj Aleksandar je kriv za sve.
    (nolofob, 30. maj 2020 16:04)

    # Link komentara

  11. Волите се, браћа сте, само немој нама да продајете опет братство и јединство. Скупо нас је коштало тих 70 година.
     (Стрелац, 30. maj 2020 15:47)

    # Link komentara

  12. Nego, gde mu je Vajda? U člancima se svaki dan provuče Ivanišević, a Vajde nigde. Ne sećam se kada sam poslednji put video vest u kome je Vajda...možda je postao tabu tema?
    (nolofob, 30. maj 2020 15:30)

    # Link komentara

  13. @ "I treba da se divis. Najveci sportas Balkana svih vrijemena."
    (lol, 30. maj 2020 14:06)

    Tebi jedino sto ide od ruke je da jasno pokazes svoje gluposti. Da budes cinik to nikako. Pazi samo da ti to ne ostane za sva VREMENA - hoces ekavski, hoces ijekavski.
    (Glupi da ne koriste Novakovo ime!, 30. maj 2020 15:18)

    # Link komentara

  14. Nista neobicno, i ja se divim Zimonjicu, Saletu Djordjevicu, Bodirogi, Kezmanu, Dusanu Tadicu, Filipu Kosticu...
     (Will Mosley, 30. maj 2020 15:17)

    # Link komentara

  15. Pa kad su svoji kroasani.
     (Jon Bon Jovi, 30. maj 2020 15:08)

    # Link komentara

  16. Marin je kul lik, jedino ne podnosim ono njegovo iritantno cimanje nogom...😂
    (Cane, 30. maj 2020 15:03)

    # Link komentara

  17. Hahaha... Koji ste vi iskompleksirani jazavci... Ljudi kada kazu nesto dobro za vas i o vama nije dobro, nesto kritizira, opet nije dobro... Pa jeste propuh u glavama...
    (samo_jako, 30. maj 2020 14:46)

    # Link komentara

  18. i ja se divim kako je uspeo da izmanipulise ovaj narod. tim stopama i ja idem sa rekama srbije
     (vera ristic, 30. maj 2020 14:41)

    # Link komentara

  19. Slican se slicnom raduje bajo moj
    (Goran Loznica, 30. maj 2020 14:31)

    # Link komentara

  20. Iz zahvalnosti na lepim recima, poslace te u buducnost!
     (Jumko, 30. maj 2020 14:22)

    # Link komentara

  21. E mnogo bitna vest...
    (nolofob, 30. maj 2020 14:18)

    # Link komentara

  22. I treba da se divis. Najveci sportas Balkana svih vrijemena.
     (lol, 30. maj 2020 14:06)