- Komentari -
  1. A ne kao fedex?
    (Ivan, 1. oktobar 2020 15:18)

    # Link komentara

  2. Što se nisi ugledao na Federera, kad ti je on idol!? Zato što bi izgubio, zar ne?
    (baš, 1. oktobar 2020 14:28)

    # Link komentara

  3. Cuti Tim, prosle godine si pobedio Djokovica jer je duvao vetar! Samo njemu... Hahahahahahaha...
     (Jumko, 1. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  4. I tata bi sine,ali nece da moze...
    (darko, 1. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  5. Ja ne verujem kakvi komentari, samo zbog onog naslova koji je izvadjen iz konteksta pre neki dan.
    (Latte, 1. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  6. Eh, Tim je strasan igrac, strasniji od Nadala i Federera trenutno. Problem je sto igra u stilu najvecih Novakovih dzelata: Del Potro, Vavrinka, pa i ko Marej.
    Novak svakog moze dobiti, to je svima jasno, medjutim u karijieri se najvise mucio poput zivotinjskog forhenda i na US Open-u Tim je upravo tako igrao protiv Zvereva. Problem je sto ga covek ne moze odvuci na bekhend i koliko god ga je Zverev terao, Tim se uvek izvlacio i udarao projektile. Uzece Novak GM do 20-22 u narednih nekoliko godina, ali bice napeto.
    (re, 1. oktobar 2020 13:13)

    # Link komentara

  7. Sto nisi hteo da budes Fed? A... da...
     (koča, 1. oktobar 2020 13:13)

    # Link komentara

  8. On zeli da bude necija kopija (falcifikat)...nije mu lako Ali to je taj zapadni mentalitet,spustice sve standarde da bi stigao do cilja a onda pokusao da uvredi onog koji svoje standarde nikada nije spustio...
    (Sasa, 01. oktobar 2020 13:02)
    sam ti reko da plave pilulice idu popodne a roze prepodne , koncentrisi se
     (nislija, 1. oktobar 2020 13:08)

    # Link komentara

  9. Pre dva dana ovde su ga svi pljuvali, sad će da mu kliču
    (NS, 1. oktobar 2020 12:26)

    Klik, klik, Time, klik.
    (Đoka iz potoka, 1. oktobar 2020 13:07)

    # Link komentara

  10. On zeli da bude necija kopija (falcifikat)...nije mu lako Ali to je taj zapadni mentalitet,spustice sve standarde da bi stigao do cilja a onda pokusao da uvredi onog koji svoje standarde nikada nije spustio...
    (Sasa, 1. oktobar 2020 13:02)

    # Link komentara

  11. Zašto se stidiš da kažeš - kao Kralj Rodžer?
    (Heinz Günthardt, 1. oktobar 2020 13:00)

    # Link komentara

  12. Bez potcenjivanja ali jos je on ,,daleko,, od Novaka.Neki poeni se ne dobijaju samo reketom.
    (humanista, 1. oktobar 2020 12:58)

    # Link komentara

  13. Nikad neće biti Novak !! Samo još jedna Švaba i ništa drugo !
    (JPR24, 1. oktobar 2020 12:55)

    # Link komentara

  14. Vise bih voleo Nadala nego Tima u finalu ako sam Novak dodje do finala.
    Nije da to previse vazno, ali Tim jeste u ovom trenutku malo tezi protivnik za Novaka.
     (Nal Bandi, 1. oktobar 2020 12:54)

    # Link komentara

  15. Čovek izgleda ima krizu identiteta. Jedan dan bi hteo da bude kao Federer, drugi dan kao Djoković. Ko zna, možda će sutra hteti da bude kao Nadal. Nikako da nadje sebe u toj priči.
     (Smeh, 1. oktobar 2020 12:49)

    # Link komentara

  16. ... normalno za nas koji neznamo ni kad smo gladni !
    (Dik, 1. oktobar 2020 12:43)