- Komentari -
  1. Prvo se opismeni, jer ljudi te ne "razumu", a možda te i deca čne razumu" kad im govoriš.
    (Joseph Picone, 22. oktobar 2019 06:43)

    Pismeniji sam od polovine vaših srednjoškolaca i ako se nisam školovao nikada u Srbiji, već u Inostranstvu.
     (Sale, 23. oktobar 2019 10:49)

    # Link komentara

  2. Igore nadam se da taj smajli na kraju ukazuje na pokusajduhovito-sarkasticnog komentara
    (Sevdalina, 22. oktobar 2019 14:26)

    # Link komentara

  3. A novi Rambo je OK?
    (Bata Sale, 22. oktobar 2019 10:53)

    # Link komentara

  4. Film nema veze sa Betmenom ali klinci kada cuju 'Djoker' misle na Betmena i to je to. Inace, film bi ja okarakterisao kao tesku psiholosku dramu sa primesama trilerea i nije za decu.
    (mile, 22. oktobar 2019 10:03)

    # Link komentara

  5. Ako u tim godinama mogu da razumeju Anu Karenjinu, Rat i mir, Romea i Juliju, Derviš i smrt... a sistem kaže da mogu, onda ne vidim zašto bi taj sistem zabranio ovaj film za decu od 16 godina, recimo. Šalu na stranu, evo, i ja sam majka i pojma nemam koji su to filmovi u bioskopima zabranjeni.
     (Maja, 22. oktobar 2019 08:31)

    # Link komentara

  6. Koja je poenta? Za dva meseca ce film biti online i svako dete ce moci da ga pogleda...
    (funker, 22. oktobar 2019 08:20)

    # Link komentara

  7. 'Mihalis Hrisohoidis se javno distancirao od postupka policije, i na Tviteru najavio da će "večeras sa svojim sinom od 15 godina gledati 'Džokera''

    Bravo, pokazi svima da imas m*da i da zakon ne treba postovati! A Dzoker je zaista film za dete od 15 godina. Meni je bilo mucno da ga gledam. Ali ti si super cool otac i politicar za primer
    (Iv, 22. oktobar 2019 08:14)

    # Link komentara

  8. ("Navikavam se da budem odbijen." - prevedeno: ljudi su "živi" i hladni kao i ovaj kameni stub., 21. oktobar 2019 23:07). Buraz, posle ovakvog teksta koji si napisao, mogu da shvatim da si inteligentan, obrazovan, načitan i vrlo pametan. Ali jednako lako mogu i da te zamislim sa Jokerovom šminkom jer mi deluješ potpuno lud...
     (Pero, 22. oktobar 2019 08:08)

    # Link komentara

  9. Nije film za marvelovce and co.

    Spektakularan film.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rocky, 21. oktobar 2019 22:22)

    Pa i nije. Film je za DC comicovce! Salu na stranu. Ja sam i jedno i drugo i film je odlican, sto ne iskljucuje kvalitet Marvelovih filmova. Oni su samo druga vrsta zabave. Inace, s obzirom na tvoj komentar, cini mi se da ne znas da je ovo iz iste kuhinje kao i Batman, Superman, Aquaman, Wonder Woman i td.
    (SakaKV, 22. oktobar 2019 08:05)

    # Link komentara

  10. I treba. Jedan film koji necu gledati.
    (iiii, 22. oktobar 2019 07:46)

    # Link komentara

  11. "Navikavam se da budem odbijen." - prevedeno: ljudi su "živi" i hladni kao i ovaj kameni stub., 21. oktobar 2019 23:07
    Zbog cega komentarises nesto sa cim ocigledno nisi upoznat? Dzoker jeste bizaran, ali nikako naivan lik iz stripa, kako ti kazes. Mnogo smarate vi koji u svemu i svacemu vidite satanisticke zavere! Opusti se i uzivaj u filmovima i stripovima, niko te, pobogu, ne tera da stavis sminku i uletis u prvu banku!
    (Steve G, 22. oktobar 2019 07:46)

    # Link komentara

  12. @kraljevina mirijevo Ne pratis ti nista, cim ostavljas ovako glupe komentare
    (Pseudoharms, 22. oktobar 2019 07:34)

    # Link komentara

  13. Neke igrice, filmovi, stvari,... jednostavno nisu za decu. Nekad treba da ostanemo verni tradiciji i odupremo se uticaju navika sa Zapada.
     (Joseph Picone, 22. oktobar 2019 06:46)

    # Link komentara

  14. Ja uopšte ne mogu da razumem te zabrane pa šta može da im se desi ako to gledaju svejedno ako ga neće gledati u bioskopu gledaće ga kući na internetu.. U najgorem slučaju može biti da ovi maloletnici ne mogu da razumu taj film ili da im se ne sviđa neka se pozabave pravim problemima oko kriminala recimo a ne oko toga ko će da gleda koj film.
    (Sale, 21. oktobar 2019 22:32)

    Prvo se opismeni, jer ljudi te ne "razumu", a možda te i deca čne razumu" kad im govoriš.
     (Joseph Picone, 22. oktobar 2019 06:43)

    # Link komentara

  15. Pa sta bi bilo kad bi se danas prikazivao Kaligula.... Parkirali bi tenkove ispred bioskopa izgleda

    glupost je danas u eri interneta bilo koji film ovako ogranicavati kad moze da se ogleda na milion nacina Veci problem od ovog filma za decu su po meni oni Marvel filmovi koji ih zaglupljuju... Glupost je najveća pretnja
     (vaske, 22. oktobar 2019 06:32)

    # Link komentara

  16. sva sreca pa nasa kinemografija izbalansira ove americke gluposti, film je al bas sranje da sam ga gledao na tv u promijenio bih kanal nakon 15min :)
     (igor, 22. oktobar 2019 06:22)

    # Link komentara

  17. Težak debilizam i hipokrizija ... U video-igricama sve pršti od krvi, nasilja, rasutih utroba i otkinutih udova, a nikome ne pada na pamet da ih zabrani maloletnim licima. Jer niko ne sme da se zameri industriji koja na maloletničkim frustracijama zarađuje silne milijarde dolara. Potpuno isto važi i za filmove koji su direktno inspirisani tim istim video igricama. A sada je "Joker" problem ?! Kada se psihološki "secira" psihotično zlo i besmisao savremene civilizacije, to je problem - a kada klinci imaju nesmetan pristup sadržajima u kojima šiklja krv na sve strane i ređaju se scene najgnusnijeg nasilja, to nije problem ?! Ničeg goreg i ničeg pogubnijeg od gluposti potpomognute licemerjem i dvostrukim standardima.
    (bystander, 22. oktobar 2019 06:20)

    # Link komentara

  18. @ (Kanadjanin, 21. oktobar 2019 23:29): vidi ovako “Kanadjanin”, ovde u USA ti ulazis u bioskop sa kartom za crtani film, ali projekcionih sala ima 5-10 sa raznim filmovima (verujem da je u Grčkoj isto, a naročito u Kanadi jer ste vi naša mala kopija). Tako deca mogu da iz svoje sale odu u drugu gde se prikazuje “Džoker”, jer niko ne stoji na ulazima tih projekcijskih dvorana. Ti kao da nisi nikada bio u bioskopu u Kanadi, ako su u opšte u Kanadi?
    (XXX, 22. oktobar 2019 06:16)

    # Link komentara

  19. Taj baka prase je donirao u humanitarne svrhe vise no sto ces ti za svoj bedni zivot da zaradis. To sto ti ne znas kako da vaspitavas svoje dijete ili djecu nije njegov problem no tvoj.

    Podrska za Baku i Chodu.
     (M.M., 22. oktobar 2019 06:13)

    # Link komentara

  20. Sa 16 ne mozes da gledas Dzokera, ali sa 18 mozes da nosis pusku i u rov.
    (Coyote, 22. oktobar 2019 05:34)

    # Link komentara

  21. Pa nisu to državna deca, već deca scojih roditelja, s kojim. pravom dršava uopšte određuje šta je za decu umesto roditelja te dece? Klasična socijalsitička diktatura.
    (EU Citizen, 21. oktobar 2019 23:13)

    lupetaš, kao i po obicaju!
     (miki_nbg, 22. oktobar 2019 05:24)

    # Link komentara

  22. Izvode decu sa Joker-a, al' zato je Baka Prase ok, pa ga dovode u privatne škole da održi edukativnu radionicu za učenike.
    (WTF, 21. oktobar 2019 23:44)

    care, u Grckoj se desava cela prica! nema veze sa nama...
     (abc, 22. oktobar 2019 05:21)

    # Link komentara

  23. Izvikan film nista spec,svako ko prati vanholivudaku scenu je gledao mnogo bolje i kvalitetnije
    (Kraljevina Mirijevo, 21. oktobar 2019 23:56)

    slazem se donekle, glumac i muzika su izneli film
    (x, 22. oktobar 2019 03:29)

    # Link komentara

  24. ...film koji nosi oznaku "Samo za odrasle"... 

    Pa kako su usli u bioskop ako je samo za odrasle? 
    Treba da odgovara onaj ko ih je pustio u bioskop 
    a ne roditelji. U Kanadi mladi ispod 19 ne mogu 
    da kupe cigare, kaznjava se onaj ko im proda.
    (Kanadjanin, 21. oktobar 2019 23:29
    Sto kaze moj dobar drugar...... da je hitler pobedio u ratu, ceo svet bi bio kao kanada danas?
     (gox, 22. oktobar 2019 01:41)

    # Link komentara

  25. Ja sam filmove za odrasle poceo da gledam sa nepunih 10 godina a vi kako hocete
    (Rajko, 22. oktobar 2019 01:25)

    # Link komentara

  26. @Minja Subota, 21. oktobar 2019 22:12
    Nije ovaj film za Vas....Vrarite se na opus "Žikine dinastije" ili "Kamiondžija".
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (U Gvadalahari kante ne govore, 21. oktobar 2019 22:23)
    Joker je fenomenalan film, doduse, nije nista revolucionarno posto je skoro kopija Taksiste i Kralja komedije, ali svejedno odlican. Moram da priznam ne razumem to podsmevanje nekim nasim filmovima, i Kamiondzije i prvi delovi Zikinih dinastija su zaista odlicni filmovi sa odlicnim glumcima, cak neki nasi filmovi mogu rame uz rame sa najboljim Holivudskim.
    (xxxx, 22. oktobar 2019 01:24)

    # Link komentara

  27. Pa nisu to državna deca, već deca scojih roditelja, s kojim. pravom dršava uopšte određuje šta je za decu umesto roditelja te dece? Klasična socijalsitička diktatura.
    (EU Citizen, 21. oktobar 2019 23:13)
    Reče neko s najkomunjarskijim nikom ikada.
    (Kovač, 22. oktobar 2019 01:18)

    # Link komentara

  28. kakav marketing,film razbija blagajne.zarada od oko 900mil dolara(svet i amerika).daleko da mu treba reklama.
    (Indigo, 22. oktobar 2019 01:14)

    # Link komentara

  29. "Izvikan film nista spec,svako ko prati vanholivudaku scenu je gledao mnogo bolje i kvalitetnije"

    na primer?
    (Ivan, 22. oktobar 2019 00:52)

    # Link komentara

  30. @WTF, u tekstu stoji "U GRČKOJ"!
    Grčka nije Srbija!
    Čitaj TEKST!
    (rebro, 22. oktobar 2019 00:32)

    # Link komentara

  31. Mogla bi djeca pomisliti da je ok rušiti sistem?
    (DJ Uro, 22. oktobar 2019 00:07)

    # Link komentara

  32. Nered, 21. oktobar 2019 22:35

    Zato i ne idem u bioskop, baš zbog toga. Mada sam eto posle četiri godine bez bioskopa juče odgledao Jokera..
     (NegujmoSrbskiJezik, 22. oktobar 2019 00:01)

    # Link komentara

  33. Današnji roditelji se konstantno žale da su strašno obespravljeni u odnosu na prava svoje dece. Evo imate pravo da zabranite deci da gledaju ovaj film, samo vi ne znate šta da radite sa tim pravom!!!
    (autosovinista, 21. oktobar 2019 23:59)

    # Link komentara

  34. Izvikan film nista spec,svako ko prati vanholivudaku scenu je gledao mnogo bolje i kvalitetnije
    (Kraljevina Mirijevo, 21. oktobar 2019 23:56)

    # Link komentara

  35. Izvode decu sa Joker-a, al' zato je Baka Prase ok, pa ga dovode u privatne škole da održi edukativnu radionicu za učenike.
    (WTF, 21. oktobar 2019 23:44)

    # Link komentara

  36. ja sam kao dete skrivečki gledao leptiricu. i dan danas se ljutim na mamu što nije zatvorila vrata od sobe..;)
    (dude, 21. oktobar 2019 23:41)

    # Link komentara

  37. ...film koji nosi oznaku "Samo za odrasle"...

    Pa kako su usli u bioskop ako je samo za odrasle?
    Treba da odgovara onaj ko ih je pustio u bioskop
    a ne roditelji. U Kanadi mladi ispod 19 ne mogu
    da kupe cigare, kaznjava se onaj ko im proda.
    (Kanadjanin, 21. oktobar 2019 23:29)

    # Link komentara

  38. @Nered:
    Potpuno se slazem sa svime sto je napisano. Identicno je bilo i za It 2. Da ne spominjemo o konstantnom ukljucivanju telefona i snimanju platna za drustvene mreze...
     (rollo_tomasi, 21. oktobar 2019 23:15)

    # Link komentara

  39. Pa nisu to državna deca, već deca scojih roditelja, s kojim. pravom dršava uopšte određuje šta je za decu umesto roditelja te dece? Klasična socijalsitička diktatura.
     (EU Citizen, 21. oktobar 2019 23:13)

    # Link komentara

  40. Film je prestrašni prikaz izdemonizvoanog ljudskog bića, kroz prizmu fiktivnog lika enormno obožavanog u savremenoj pop kulturi, koja nije ništa drugo do ogromna i vešta udica satane.

    Ne propagiram da se ovo sad treba zabraniti.

    Film je fenomenalan! Ovaj film je mogao da pravi samo neko jako dobro upoznat sa ljudskom psihom i metafizičkim konstrukcijama ovog sveta koje se kroz jedino svesno biće, čoveka, ispoljavaju, bore za svakog od nas i nose svu tragičnost i svu uzvišenost koje nam se lome preko leđa.

    Strašan stanizam i prestrašna izdemonizovanost glavnog junaka ovog filma, koji budi uzgred rečeno propagira ono što je notorna činjenica - da su najveći ludaci među nama zapravo najosetljiviji ljudi, najranjivi i najslabiji, kome je društvo dalo zadatak da nose breme jakog.

    I koliko je svako kriv što ne pobeđuje svoje slabosti, toliko je kriv ceo sistem, a sistem smo mi ljudi, koji još dodatno otežavaju. Daš nekome da diže iz bendža 300kg, on ne može, a ti mu još tegova dodaješ!

    Nesvakidašnja drama, da se jedan tako bizaran i naivan lik iz stripa uzme i tematski obradi u realističnu dramu, ako je i od satane nadahnuto mora se poštovati, jer i satana je veći od nas ljudi... "samo" nas mrzi. U ovom filmu se vidi do koje mere.

    Dakle nije problem satanizam, neprijatelja moraš upoznati, problem je percepcija ovog sveta što u ovom filmu ne vidi poraz, nego "trijumf".

    Kad je Diogen u Atini molio milost od kamenog stuba, kad su ga pitali šta radi, rekao je:
    ("Navikavam se da budem odbijen." - prevedeno: ljudi su "živi" i hladni kao i ovaj kameni stub., 21. oktobar 2019 23:07)

    # Link komentara

  41. Marketinig, reklama za film...Inače, zabranjivati nesto da gledaju deca od 14 do 18 godina u danjasnje vreme je potpuno besmisleno, suludo i kontradiktorno.
     (Che, 21. oktobar 2019 22:45)

    # Link komentara

  42. Dok u nasim bioskopima ovaj film ne moze da se gleda od dece! Kada sam ja bila, dve devojcice bez roditeljske pratnje od oko 9-10 godina su sedele iza mene i non stop glasno bacale (lose) fore. Kada ih opomenete, ne obaziru se. Film im je ocigledno bio predosadan jer zaista nije za njihovo godiste. Ovo je inace redovna pojava na slicnim filmovima. Klinci dodju da jedu kokice i zabavljaju se, a bisokopska publika bezveze placa kartu.
    (Nered, 21. oktobar 2019 22:35)

    # Link komentara

  43. Ja san ka dite obožava filmove Hajrudina Krvavca. Most, Valter brani Sarajevo, Partizanska eskadrila...
    Tamo su moji junaci Bata, Boris, Bekim... pobili jednu po miliona Njemaca bez da okom trepnu i za divno čudo nikad mi nije palo na pamet usrid lita zauzet neki most i napast mrske Švabe koji se pokušavaju probit do neke plaže.
    Možda i bi ali san se boja čaće i matere koji bi polomili kosti ako san napravija neku glupost.
    Nije problem u filmovima nego se više niko ne boji čače i mater.
    (miro split, 21. oktobar 2019 22:34)

    # Link komentara

  44. Ja uopšte ne mogu da razumem te zabrane pa šta može da im se desi ako to gledaju svejedno ako ga neće gledati u bioskopu gledaće ga kući na internetu.. U najgorem slučaju može biti da ovi maloletnici ne mogu da razumu taj film ili da im se ne sviđa neka se pozabave pravim problemima oko kriminala recimo a ne oko toga ko će da gleda koj film.
     (Sale, 21. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  45. @Minja Subota, 21. oktobar 2019 22:12
    Nije ovaj film za Vas....Vrarite se na opus "Žikine dinastije" ili "Kamiondžija".
     (U Gvadalahari kante ne govore, 21. oktobar 2019 22:23)

    # Link komentara

  46. Nije film za marvelovce and co.

    Spektakularan film.
     (Rocky, 21. oktobar 2019 22:22)

    # Link komentara

  47. Ja bih rekao da im je to veća trauma nego gledanje filma
    (Nick, 21. oktobar 2019 22:20)

    # Link komentara

  48. Slazem se da film nikako nije namenjen deci i da ne treba da ih gledaju, ali daleko od toga da je prvi takav, gomila ih je, cak i mnogo vise nasilnih, pa se vrlo cesto ne reaguje ovako.
     (bok, 21. oktobar 2019 22:18)

    # Link komentara

  49. Film i jeste čista pornografija i glumačko masturbiranje Joakima Feniksa. Klincima koji to odu da gledaju je to ionako pauza od Pornhuba.
    (gane, 21. oktobar 2019 22:15)

    # Link komentara

  50. Film je ochajan kao i svi novi. Jedino film Fractured je ok id novijih,ovo ostalo zhali bozhe.
     (Minja Subota, 21. oktobar 2019 22:12)

    # Link komentara

  51. Porno filmovi više nisu interesantni deci, kao nama u detinjstvu, jer su nam bili zabranjeni...
     (Mediocritical, 21. oktobar 2019 22:11)

    # Link komentara

  52. Sta mediji prave od obicnog filma.
     (pertinaks, 21. oktobar 2019 22:06)

    # Link komentara

  53. nadrkan film jaaaakoooo...
     (MasterBruce, 21. oktobar 2019 22:03)

    # Link komentara

  54. Pre neki dan sam gledao film i 50% publike su bila deca. Ovo nije film za decu i maloletnike.
     (Polidor, 21. oktobar 2019 22:02)

    # Link komentara

  55. “Policija izvela maloletnike sa "Džokera", roditeljima i vlasniku bioskopa preti kazna.”
    Dobra reklama za Grčku policiju i ništa više...Veliki film pa prave veliki šou..Sutra kada dođe neki novi deo Saw-a ili Conjuring-a niko ponovo neće dirati te klince...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 21. oktobar 2019 21:57)

    # Link komentara