- Komentari -
  1. Ljudi Srbija su nasi najmladji,dobar standard a ne ratovi.A ovaj dogadjaj je dokaz da ovde nesto nije u redu u ljudima samim.Mozda je bilo bolje da smo tada drzavu pustili Austriji ipak su oni sahranili svoje mrtve Koji cak nisu ginuli kod sebe vec u tudjini.Razmislite nama Ameri ne traze lovu kada zatreba operacija,posao I mnogo sta drugo nego nasi sugradjani od kojih bezimo u inostranstvo...
    (Violeta, 17. novembar 2023 21:21)

    # Link komentara

  2. Изгледа да вам је Тито крив за све, нисте помислили да је нешто и до нас, поносних србистанаца...
    (Sale, 13. novembar 2023 08:37)

    # Link komentara

  3. Vidim da među komentatorima ima puno "heroja" dok ne zapuca naravno.
    (Licemerje, 12. novembar 2023 17:04)

    # Link komentara

  4. onda neko hoće da za ovu državu neko gine?
    Ova država to nije zaslužila, uvek je zaboravljala one koji su ginuli ili ostajali invalidi. Primera je bezbroj, ovo je samo jedan.
    Nadam se da više nećemo ratovati ali ako bude za mog života, bez mene, hvala.
    (LainN7, 11. novembar 2023 15:10)
    A ti bi inače bio prvi dobrovoljac u ratu, samo da država nije zaboravljala svoje borce, daj bre ne rise
    (bolje ćuti, 11. novembar 2023 23:43)

    # Link komentara

  5. Што вредело, изгинуло до 1918. оно слепаца, коцкара сецикеса, хромих и у ноге и у главу, направише ово, што се данас зову, Срби!
    (Дана, 11. novembar 2023 21:05)

    Odavno nisam pročitao veću glupost
    (karkadzu, 11. novembar 2023 23:39)

    # Link komentara

  6. Moj predlog je da se napravi spomenik kakav moze sto pre i da se naziv vrha promeni u Heroj!
    (Moki planinar, 11. novembar 2023 23:26)

    # Link komentara

  7. Hvala majoru Vukosavljević u njegovom timu saradnika koji pokušavaju da nas upoznaju sa istorijom ove bitke na Čemernu i postave dostojno obeležje,
    (Blagojević Radoljub, 11. novembar 2023 23:17)

    # Link komentara

  8. Pitajte Karađorđeviće i Aleksandra. Oni su bili na čelu države i napravili Kraljevinu SHS. Baš ih je bilo briga.
    (Nenad, 11. novembar 2023 23:00)

    # Link komentara

  9. I onda neko hoće da za ovu državu neko gine?
    Ova država to nije zaslužila, uvek je zaboravljala one koji su ginuli ili ostajali invalidi. Primera je bezbroj, ovo je samo jedan.
    Nadam se da više nećemo ratovati ali ako bude za mog života, bez mene, hvala.
    (LainN7, 11. novembar 2023 15:10)

    Дивна захвалност нашим прецима, овим див-јунацима.
    Да ли те је бар мало срамота, кад поредиш себе и њих?!
    (Макарије, 11. novembar 2023 17:53)
    --------
    Ljudi u kojima su duboko usadjeni sindromi izdajnika, petokolonaša i kukavice ili, kako u mom kraaju kažu, "pobegulje" niti imaju obraz, niti znaju za stid i sramotu. Takvi nikada ne shvataju da su oni ginuli za slobodu, kako svoju tako i svojih žena i dece, svojih sunarodnika i za odbranu i čast države. Nikada, pre svoje pogibije nisu razmišljali da li će im neko podići spomenik ili im za požrtvovanje i hrabrost platiti. Svi se mi nadamo da nećemi NIKADA VIŠE ratovati, medjutim, to ne zavisi samo od nas. Sa tako velikim rodoljubima kakav ste Vi ropstvo nam sigurno ne gine. Slobodnom i časnom čoveku najteži su ropski lanci. Izdajicama i petokolonašima ti lanci, koji zveče, imaju prizvuk najdivnije muzike.
    (Knezevic Zoran, 11. novembar 2023 21:26)

    # Link komentara

  10. Još jedan mit... izvolte, verujte...
    (Miloš, 11. novembar 2023 21:15)

    # Link komentara

  11. Што вредело, изгинуло до 1918. оно слепаца, коцкара сецикеса, хромих и у ноге и у главу, направише ово, што се данас зову, Срби!
    (Дана, 11. novembar 2023 21:05)

    # Link komentara

  12. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)


    Titovi borci su za razliku od svih naših vladara imali penziju,besplatno lečenje,besplatno školovanje,besplatne banje,besplatan transport vozom i autobusom, povoljne kredite,stanovanje i sve moguće pogodnosti.
    Niko drugi nikada ni blizu tome na žalost.
    (Miki, 11. novembar 2023 20:02)

    # Link komentara

  13. Макарије,то што ти живиш у слободној отаџбини Србији многи си положили своје животе.Многа деца су остала ратна сирочад,многе мајке нису дочекале своје синове.Мало више поштовања према страдалима и својој отаџбини.
    (Митар, 11. novembar 2023 19:39)

    # Link komentara

  14. Gospodo, Tito i komunizam su prihvaćeni u narodu zato što su se kraljevi grozno ophodili prema narodu. Pošto je ovo vest o stradalim vojnicima, samo ću reći da je Tito svoje vojnike obezbedio i stanovima i penzijama, a kralj i njegovi činovnici u prethodnom ratu su ostavili vojnike na cedilu. Na primer: vojnik BEZ NOGE je prosio na ulici (i to samo u periodu kada mu vlast dozvoli da prosi), dok je kralj ležao na zlatu. Tito jeste živeo kao kralj, ali za njegovo vreme nije bilo gladnih i bez krova nad glavom. Nije iznosio zlato, niti je ostavio imanje deci (sve je ostalo državi). Dok se za kraljeve i one posle Tita ne može to reći. Oni su obezbedili i da im praunučad budu milioneri bez ikakvog rada.
    (Marko, 11. novembar 2023 18:46)

    # Link komentara

  15. A neka budala danasnji dan nazove Dan primirja umesto Dan pobede
    (gorki, 11. novembar 2023 18:28)

    # Link komentara

  16. Нека је хвала и слава свим Српским јунацима који су положили животе за народ и отаџбину..поносан сам што сам и ја део тог слободољубивог и непокорног народа који је овенчао славу Српског војника..
    (Маркони, 11. novembar 2023 18:15)

    # Link komentara

  17. Brat mog pradede Stevan je, po secanju, nestao bas za vreme ove bitke. Nikada njegovi ostaci nisu pronadjeni.
    (Banjčanin, 11. novembar 2023 18:10)

    # Link komentara

  18. I onda neko hoće da za ovu državu neko gine?
    Ova država to nije zaslužila, uvek je zaboravljala one koji su ginuli ili ostajali invalidi. Primera je bezbroj, ovo je samo jedan.
    Nadam se da više nećemo ratovati ali ako bude za mog života, bez mene, hvala.
    (LainN7, 11. novembar 2023 15:10)

    Дивна захвалност нашим прецима, овим див-јунацима.
    Да ли те је бар мало срамота, кад поредиш себе и њих?!
    (Макарије, 11. novembar 2023 17:53)

    # Link komentara

  19. Podnet je zahtev da se vrati ime vrha Smrcak jer Smrdljuc nije pristojno prema poginulima, trudi se par entuzijasta da sakupi podatke, lokalni istoricar i uciteljica da bar table sa spiskovima postave u skolama odakle su bili poginuli, trude se da dobiju sredstva makar za kosturnicu ali sve je to premalo i prekasno, takvi smo ne postujemo sebe i ne pamtimo ni kasnije dogadjaje. ne vredi.
    (Sasa, 11. novembar 2023 17:26)

    # Link komentara

  20. Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
    Toliko o nama.Nije ni cudo na sta licimo danas.Jadni i bedni...
    (Brigate Rosse,

    Tako je bilo i bice, ne samo kod nas nego svugdje, od Afrike do Australije.
    Procitaj neki roman pa ces vidjeti da su o tome pisali svjetski klasici kao i nasi Andric i Selimovic. Vise knjiga, manje medija i TV smeca bi pomoglo.
    (Ahmet Sabo, 11. novembar 2023 17:18)

    # Link komentara

  21. A šta je kraljevina Jugoslavija učinila za poginule?
    Niti ih je prebrojala, niti sahranila, niti podigla spomen kapelu.
    (žarko, 11. novembar 2023 17:15)

    # Link komentara

  22. Kakve veze ima JBT, osim ako je kao vojnik AU monarhije bio na toj planini, sa time da Kraljevina SHS nije obelezila stradanje ovih heroja, drugopozivaca? Tito je Radnickom bataljonu digao spomenik na Kadinjaci, branili su mu odstupniu, da li su Karadjordjevici i Pasic to radili za ove junake? Samo pitam, a ako je Tito porusio takav spomenik onda OK, zanemarite komentar. Takodje se Tito oduzio svojim saborcima, tzv Spomenicarima, penzijama i beneficijama, da li je Pesic zbrinuo sve invalide koji su dali sve za spas Srbije. Mislite o tome, pre nego pljunete...
    (Istorija za ponavljace, 11. novembar 2023 17:13)

    # Link komentara

  23. Ako ima volje postaviće se neko spomen obeležje barem u vidu spomen ploče. Toliko ovi neznani borci zaslužuju!!
    (komnen barjaktar, 11. novembar 2023 17:09)

    # Link komentara

  24. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)

    Bravo! Pravo u centar! Tito, koji je vladao dvajes' i kusur godina kasnije je krivac, on nije dao kralju Aleksandru od Jugoslavije da pokopa tela i napravi nekakav spomen! To je prava istina, a ne ona gde je "veliki" kralj činio sve ne bi li se dodvorio "braći" koji u Velikom ratu bejaše sa druge strane nišana!
    (prosečno antiprotivan, 11. novembar 2023 17:09)

    # Link komentara

  25. Zato najveci procenat kolonista i nepismenog naroda hvali Tita koji je tada jurisao na nase pretke.Eno vam Kuća Smeća, tamo se klanjajte neprijatelju Srbije.Srpski oficiri izdajnici i saradnici okupatora, a jedan belosvetski hohstapler ljubljen i hvaljen.Sve sto nam se desava je zasluzeno.
    (Petar, 11. novembar 2023 17:07)

    # Link komentara

  26. Isla sam na planinarsku turu na planinu Cemerno, tada sam cula ovu pricu, i mogu vam reci da zaista penuci se tuda, prolazeci tim putevima gde je nasa vojska prolazila... i na samom vrhu, zaista vlada neka specijalna atmosfera, pomalo sablasna. Slava im i hvala.
    (jelena, 11. novembar 2023 17:00)

    # Link komentara

  27. Nismo mi pametni Jevreji, koji su se odužili svojima stradalima
    (BG, 11. novembar 2023 16:58)

    # Link komentara

  28. Karađorđevići su imali preča posla-pravili Jugoslaviju i zidali mauzolej.
    A Austrougarska bagra nije našla za shodno da sahrani zemne ostatke protivnika.
    (Seljak, 11. novembar 2023 16:58)

    # Link komentara

  29. Ako vam je poslije II svj. rata smetao Tito da se stradanje obilježi na Čemernu, što i dan danas nema obilježja? Sad, 43 godine poslije Tita, nema ništa.....
    Opet Tito kriv, a svi čiji su preci stradali čekaju toliko decenija a obilježja nema.
    Šta hoćete? Kraljevina nije spomenik podigla za svoje borce, vi ćutali. Sad se sjetili?
    (yu, 11. novembar 2023 16:44)

    # Link komentara

  30. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)

    Bez ironije, mozes li mi reci sta tebe sprecava da finansiras jednu spomen kosturnicu na planini i oduzis se svojim precima, nije to neka velika cifra, par hiljada evra... Ako i ne mozes sam, ako je to mnogo novca za tebe, pa pokreni neku akciju, pun je internet takvih tastatura patriota pa se skupite i napravite neku akicju, bilo kakav patriotski cin za ovu drzavu. E tek onda imate pravo da nekome drugom drzite pridike oko patriotizma. Pola vas nije ni vojsku odsluzilo, ni drvo zasadilo, ni papiric sa ulice nije
    pokupilo ali ste prvi u pljuvanju i preispitivanju tudjeg patriotizma, veci je problem u vama kao narodu nego u Titu, Drazi, Kralju, Slobi ili nekom desetom!
    (sofronije, 11. novembar 2023 15:34)

    Pre nego što bilo ko od nas išta uloži u ovo, država je dužna da obeleži ovakve događaje dostojno.
    Jer svi mi finansiramo državu.
    Ako državu imamo.
    (Corpus alienum, 11. novembar 2023 16:42)

    # Link komentara

  31. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)

    Majke ti, pa kakve veze Tito ima sa herojima iz 1915. godine, i da li si uopšte pročitao/razumeo ovaj tekst?
    Austrijanci su 1935. godine došli u Srbiju po svoje (dakle nisu ih zaboravili), a mi u Srbiji, nikad!? Velika sramota zaista, ali za Kraljevinu SHS i Jugoslaviju pre svega, kao i za kralja Petra, i Aleksandra pre svih. Hej, 30 godina je sneg padao i otapao se tamo, pre nego što je došao neki bravar iz Kumrovca u Beograd da vlada. Ako je i znao za ovo, pa što bi se on cimao oko toga pored toliko lokalnih a nezahvalnih pre njega.
    (glas razuma, 11. novembar 2023 16:41)

    # Link komentara

  32. Wow. Moji su iz tog kraja a ja pojma nisam imao...
    Inace cela ta oblast je nepristupacna vuko***** sa zmijama i vukovima....
    (Shamu, 11. novembar 2023 16:41)

    # Link komentara

  33. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)

    Tito je za tebe misaona imenica. Da nije bilo Tita i partije, na šta bi ličila Srbija? S Titom se išlo napred, žurnim korakom, a s patriotama tapka u mestu. Tita nema preko 40 godina, a Srbija se sunovratila unazad, kao niko u našem okruženju. A mogo si posle Tita da i sam nešto uradiš za srpske junake. Ali .......?
    (Moravac, 11. novembar 2023 16:37)

    # Link komentara

  34. Sramota je sto se vrh planine zove "Smrdljuč". Sramota je to sto se izruguje posmrtnim ostatcima heroja koji su prolili krv za svoj narod i zemlju. Nasa je sramota i bruka sto je tako zovemo jer time pljujemo po prolivenoj krvi nasih heroja. E zato nam i lose sve ide zato sto smo nepravdeni i dokle god ne ispravimo tu nepravdu lose ce nam ici u zivotu. Jer smo dozvolili sebi ono sto se ne sme dozvoliti da zaboravimo svoje heroje i na sve to pogrdno da se izrugujemo njihovoj zrtvi. Nista poganije i odvratnije nismo mogli da ucinimo i sada se pitamo kao narod zasto nam je sve lose e pa evo samo jednog od primera na delu. Kada to ispravimo ima jos mnogo nepravdi koje smo pocinili prema sopstvenim herojima. E kada to uradimo i pocnemo da cenimo svoj narod onda ce nam biti bolje i kada se manemo i osudimo,lopove ,hostaplere i izdajnike a pocnemo da cenimo heroje iz naroda koji su davali primer kakav treba biti tada ce nam kao narodu krenuti na bolje.
    (Jovan, 11. novembar 2023 16:34)

    # Link komentara

  35. E moji Srbi...
    Tito je došao 25-30 godina kasnije, ali ON JE KRIV! Nikada nizašta nismo mi krivi, uvek je neko drugi. Zato smo tu gde smo.
    (Teodor, 11. novembar 2023 16:30)

    # Link komentara

  36. Preneki dan gledam neki dokumentarac o Lepenskom viru... pre nego je potopljen. Kuce, ulice, trgovi... sve od kamena, urbanisticki smisleno, facinantno... civilizacija starija i naprednija od egipatskih, sumerskih, majanskih...

    Sta imamo u ponudi kao podsecanje? Par izmestenih grobova i nekoliko vigvama koje predstavljaju kao deo nase/svetske istorije?! Ko da su ziveli neki divljaci...

    Moderna nacionalna istorija- slicno. Ko je imao babu i dedu voljne da ne precutkuju, taj mogao da cuje iz prve ruke, sve ono sto nije mogao u skoli ili zvanicnim knjigama.

    Itd, itd...
    (Vladimir, 11. novembar 2023 16:17)

    # Link komentara

  37. I onda neko hoće da za ovu državu neko gine?
    Ova država to nije zaslužila, uvek je zaboravljala one koji su ginuli ili ostajali invalidi. Primera je bezbroj, ovo je samo jedan.
    Nadam se da više nećemo ratovati ali ako bude za mog života, bez mene, hvala.
    (LainN7, 11. novembar 2023 15:10)

    Baš tako. Za ideale (i državu) ginu budale.
    (Mirko, 11. novembar 2023 16:16)

    # Link komentara

  38. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)

    Kakva glupost?! Najlakše je drugog okriviti. A što se niko nije setio od 1918. do '41., ili od 2000. do danas, to nema veze.
    Pritom, nemam baš neko mišljenje o Titu, al prestanimo druge za sve kriviti
    (gornjim, 11. novembar 2023 16:05)

    # Link komentara

  39. Za razliku od kapitalista Kraljevine Srbije, komunisti su za borce NOR-a obezbedili stanove, jake penzije i druge beneficije.
    (Kvante, 11. novembar 2023 16:01)

    # Link komentara

  40. A usi i mozak su nam ispirali sa Mojkovackom bitkom, gde je poginulo 205 crnogoraca, a ovde deset puta vise, 2000 najboljih Srpskih vojnika, i ne pominje se oduvek!!! Pa vise je poginulo intendanata Srpskih u toj nepominjanoj bitci, nego sto je poginulo crnogoraca, a toliko puvanje o zrtvi za Srbiju! Dokle bre vise, i zasto bre to?!? Dajte da to promenimo, i da ovakve Srpske junake slavimo, i grobna mesta obelezimo, a narocito ovakve zaboravljene i ogromne zrtve.
    (Slava Ruskoj vojsci, 11. novembar 2023 16:00)

    # Link komentara

  41. Vidim da se pominje Tito. Samo dve činjenice:
    1. Tito je svojim saborcima podigao spomenike i nije ih zaboravio.
    2. Srbi, NATO je bombardovao Srbiju i Crnu goru. Još uvek ne znamo imena i tačan broj poginulih a nema Tita već 43 godine !?
    Objavite.
    (Pera, 11. novembar 2023 15:59)

    # Link komentara

  42. U Srbiji je najpogibeljnije biti patriota! Tada nemaš nikakve šanse. Ili ćeš poginuti za otadžbinu ili ćeš prositi posle rata ako ne daj Bože ostaneš invalid ili ti ratni vihor odnese uslove za normalan život. Tako je barem bilo do sada.
    (mile, 11. novembar 2023 15:46)

    # Link komentara

  43. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)

    Bez ironije, mozes li mi reci sta tebe sprecava da finansiras jednu spomen kosturnicu na planini i oduzis se svojim precima, nije to neka velika cifra, par hiljada evra... Ako i ne mozes sam, ako je to mnogo novca za tebe, pa pokreni neku akciju, pun je internet takvih tastatura patriota pa se skupite i napravite neku akicju, bilo kakav patriotski cin za ovu drzavu. E tek onda imate pravo da nekome drugom drzite pridike oko patriotizma. Pola vas nije ni vojsku odsluzilo, ni drvo zasadilo, ni papiric sa ulice nije pokupilo ali ste prvi u pljuvanju i preispitivanju tudjeg patriotizma, veci je problem u vama kao narodu nego u Titu, Drazi, Kralju, Slobi ili nekom desetom!
    (sofronije, 11. novembar 2023 15:34)

    # Link komentara

  44. Nije se imalo vremena dok se udvoravalo drugu titu.
    (flavio, 11. novembar 2023 15:23)

    # Link komentara

  45. Istorija je učiteljica života.
    A da li smo iz nje kao narod nešto naučili?
    Teško.
    (vladimir, 11. novembar 2023 15:22)

    # Link komentara

  46. E... Srbi i Srbijo.
    (pera, 11. novembar 2023 15:19)

    # Link komentara

  47. I onda neko hoće da za ovu državu neko gine?
    Ova država to nije zaslužila, uvek je zaboravljala one koji su ginuli ili ostajali invalidi. Primera je bezbroj, ovo je samo jedan.
    Nadam se da više nećemo ratovati ali ako bude za mog života, bez mene, hvala.
    (LainN7, 11. novembar 2023 15:10)

    # Link komentara

  48. Toliko o nama.Nije ni cudo na sta licimo danas.Jadni i bedni...
    (Brigate Rosse, 11. novembar 2023 15:02)

    # Link komentara

  49. Слава див јунацима!
    (Данило, 11. novembar 2023 15:01)

    # Link komentara

  50. Titu se zahvalimo što ništa ne podseća na ove HEROJE! TITU ocu nacije u vreme naših matoraca...
    (veljko, 11. novembar 2023 15:01)

    # Link komentara

  51. Hvala Vam za ovaj tekst! Vise ovakvog sadrzaja...
    (Davor, 11. novembar 2023 14:59)

    # Link komentara